پایگاه خبری خانه فوتبال:

مرتضی آقاخان هافبک فصل گذشته نماینده اراک با اشاره به عملکردش در لیگ بیستم گفت:من نیم فصل دوم در آلومینیوم با آقای منصوریان وضعیت خوبی داشتم و ۹۰ درصد بازیها حضور داشتم و دو گل زدم و یک پاس گل دادم. شاید اگر کمی خوش شانس بودم تعداد گل هایم به ۵-۶ هم می‌رسید. اما متاسفانه با همین عملکرد فصل را به پایان رساندم.

وی با اشاره به انجام تمرینات اختصاصی اظهار داشت:تمریناتم را اختصاصی دنبال می‌کنم و شرایط مطلوبی دارم و با دو سه تیم در حال مذاکره هستم و احتمال خیلی زیاد تا آخر همین هفته تکلیفم را برای فصل آینده مشخص خواهم کرد. فکر نمی‎‌کنم بتوانیم با آلومینیوم ادامه بدهیم.

مرتضی آقاخان در مورد کار با علیرضا منصوریان عنوان کرد:نیم فصل دوم خوبی با آقای منصوریان داشتم و امسال رفتند آبادان و برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم. احساس می‌کنم یک مقدار درسالهای اخیر بدشانسی آوردند چون نسبت به کاری که انجام می‌دهد باید نتایج بهتری کسب کند. امیدوارم امسال بدشانسی هایش تمام شود. باتوجه به شرایط من، امکان پذیر نیست که به آبادان بروم.

مرتضی آقاخان هافبک سابق استقلال که سابقه گلزنی به پرسپولیس را دارد و در فصل نقل و انتقالات به پرسپولیس جواب رد داد تا استقلالی شود ولی به دلیل مصدومیت هیچگاه در این تیم بازی نکرد در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند مصدومیت هایش ریشه در بی علاقگی هواداران پرسپولیس به او دارد، گفت:

من فکر نمی‌کنم نفرین کسی باشد و اصلا به این چیزها اعتقاد ندارم. من یک سال و نیم است که در فوتبال حضور دارم و مدام بازی می‌کنم اما خداراشکر شرایطم خیلی رو به جلو بوده و فکر کنم امسال سالی است که به شرایط خوبم برسم. متاسفانه بعضی ها از مصدومیت یکی دو سال قبل من سو استفاده کردند. کسانی که کامل لیگ را دنبال کردند، شاهد این بودند که من در نیم فصل دوم پارسال ۹۰ درصد بازیها را فیکس بودم و عملکرد خوبی داشتم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: