پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه استقلال با اعلام حمایت از سرمربی فعلی این تیم تصمیم دارد برای لیگ بیست و یکم تیمی مدعی را روانه مسابقه لیگ برتر کند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مصطفی آجورلو شب گذشته طی حکمی از سوی حمید سجادی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال معرفی شد تا باشگاه پرطرفدار پایتخت بعد از چند سال پرتنش این بار مدیری را در راس کار خود ببیند که نه با حکم سرپرستی بلکه با حکم مدیرعاملی کار خود را آغاز کند، اتفاقی در زمان مدیرانی چون فتحی، سعادتمند و مددی شاهد آن نبودیم.

با حضور مدیریت جدید اعضا در اولین اقدام به حمایت از کادر فنی پرداختند و آجورلو نیز اعلام کرد که فرهاد مجیدی به کار خود ادامه خواهد داد.همین موضوع شایعه حضور حضور مربیان دیگر در استقلال را به اتمام رساند تا تکلیف سرمربی آبی پوشان در لیگ بیست و یکم مشخص شود.

تاکتیک مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در بدو ورود مشخص شده اما این تمام ماجرا نیست. ظاهرا مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره استقلال در صدد تقویت این تیم برای فصل پیش رو هستند و از امروز تمامی برنامه های آبی پوشان روی حضور پر قدرت در فصل بیست و یکم لیگ برتر است.

قرار است کمبودهای کادر فنی تیم استقلال برای جذب بازیکنان بر طرف شود و در اولین اقدام هم نظر فرهاد مجیدی برای جذب بازیکنان خارجی گرفته شود. اتفاقی که مددی بارها قولش را به سرمربی این تیم داد اما به آن عمل نکرد.

جذب بازیکنان داخلی هم دیگر برنامه مدیریت جدید استقلال برای تقویت این تیم است و اگر بازیکنی مد نظر سرمربی این تیم باشد نسبت به جذب آن اقدام خواهد شد. از سوی دیگر شایعه تغییر سرپرست تیم استقلال هم مطرح شده و این احتمال وجود دارد که بهرام امیری جای خود را به فرد دیگری بدهد، موضوعی که مد نظر مدیران پیشین این باشگاه نبود و آنها روی حضور امیری تاکید داشتند اما حالا اوضاع کمی تغییر کرده و ممکن است سرپرست جدید آبی پوشان جای خود را به فرد دیگری بدهد.

با این شرایط پیش بینی می شود استقلال با حضور مدیران جدید برای فصل بیست و یکم از نظر شاکله تقویت شود تا این تیم برای فصل پیش رو در قالب یک مدعی پا به عرصه مسابقات بگذارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: