پایگاه خبری خانه فوتبال:

مالک باشگاه بادران گفت: در شش سال اخیر نزدیک به 20 میلیون دلار هزینه کرده ایم که حتی 100 هزار دلار هم برایمان خروجی نداشته است.
فریدون قربانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص سرانجام تعیین تکلیف تیم و باشگاه بادران با توجه به شایعاتی که پیرامون واگذاری امتیاز این تیم مطرح شده، اظهار داشت: من چندین بار دیگر هم در این مورد صحبت کرده بودم که هنوز هیچ نتیجه‌گیری انجام نشده است. حتی بحث خرید پدیده یا هوادار هم مطرح شد اما واقعا هنوز هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و اگر اتفاقی بیفتد،‌ خودمان رسما اعلام می‌کنیم.

وی افزود: ما حتی به دنبال این هستیم که یک زمین کاملا آماده را برای تمرینات تیم پیدا کنیم. تا به حال جای ثابت نداشتیم و تیم دو سال در زمین‌های مختلف تمرین می‌کرد، به همین خاطر به دنبال یک جای ثابت هستیم اما هنوز در این مورد هم قرادادی نبسته‌ایم و کار خاصی صورت نگرفته است. برای تیم هم هنوز اتفاق قطعی نیفتاده است ولی قطعا اگر تصمیمی بگیریم، برنامه‌های آینده را به صورت رسمی اعلام می‌کنیم.

قربانیان در خصوص اینکه آیا با باشگاه شمس آذر قزوین در مورد انتقال امتیاز صحبتی شده گفت: من با خیلی‌ها صحبت می‌کنم اما خروجی و اتفاق خاصی نداشته است. اگر بخواهیم تیم‌داری کنیم و تیم لیگ برتری بخریم، لیگ یک را می‌فروشیم. شش سال پیش هم علیرغم اینکه شایستگی صددرصد صعود با ما بود نه سپیدرود، اگر مساوی هم می‌گرفتیم صعود می‌کردیم اما با حواشی که ایجاد کردند که الان نمی‌خواهم به آنها بپردازم باختیم و از صعود بازماندیم.

وی تصریح کرد: علی رغم اینکه در این شش سال میلیاردها تومان هزینه کردیم اما می‌بینم فضا، فضای خوبی نیست. من بخش خصوصی هستم اما دلسرد می‌شوم وقتی می‌بینم سرمایه‌گذاری می‌کنم اما شرط‌بندان و دلالان و... می‌برند، واقعا انگیزه‌ای نمی‌ماند. هزینه‌های این 6 سال را اگر به دلار تبدیل کنم،  شاید حدود 20میلیون دلار هزینه کردیم که از فروش بازیکن تا امروز نزدیک 100 هزار دلار هم برایمان خروجی نداشته است. این کار را عاشقانه کردیم و منتی هم سر کسی نیست. اگر 10 درصد این پول را در کار و تجارت خودم هزینه می‌کردم، برایم بهتر بود بدون اینکه کسی به من بگوید بالای چشمت ابرو است یا بحث تبانی را پیش بکشند یا هر صحبت دیگر، اما تقدیر که نمی‌شود هیچ، فکر می‌کنند پول باد آورده‌ای داشتیم و دزدی و کلاهبرداری کردیم.

مالک باشگاه بادران گفت: سال قبل حدود 30 میلیارد تومان هزینه کردیم چون به دنبال صعود بودیم و برنامه‌مان فقط همین بود اما حالمان خوب نیست چون محیط فوتبال، محیط خوبی نیست. من پشت پرده را می‌گویم و منظورم درون چمن سبز نیست. حاشیه‌ها، تبانی‌ها، شرط بندی‌ها و ... باعث شده کسی که دنبال این داستان‌ها نیست حالش خوب نباشد. ممکن است یکی دوسال تحمل کند اما بعد فرار می کند.

وی تصریح کرد: البته با این حال هنوز تصمیمی قطعی برای کناره‌گیری از تیمداری نداریم. اگر اینقدر اذیت نشده بودیم به خصوص در بازی آخر و داستان‌هایی که به همراه داشت، چه بسا یک تیم لیگ برتری هم می‌گرفتم اما از کسانی که توقع ندارم ضربه دیدم. انتظارم این است که به بخش خصوصی کمک شود تا از ورود در فوتبال دلسرد نشود.

مالک بادران در خصوص اینکه آیا قصد ادامه فعالیت در لیگ برتر و واگذاری امتیاز تیم در لیگ دسته اول را دارد، گفت: نه، واقعا هنوز مشخص نیست. شرکت ما هیات مدیره‌ای است و هنوز خروجی قطعی را نمی‌توانم بگویم. صحبت‌های زیادی با افراد مختلف شده اما هنوز نه تصمیمی برای خروج از فوتبال، نه ادامه فعالیت تیم لیگ یکی و یا خرید تیم لیگ برتری را داریم. اگر اتفاقی بیفتد خودمان صددرصد به طور رسمی اعلام می‌کنیم.

قربانیان در مورد اینکه باشگاه شمس آذر قزوین مشغول جذب بازیکن شده و به صورت جدی صحبت از خرید امتیاز بادران توسط این باشگاه است، عنوان کرد: شمس آذر می‌تواند بازیکن بگیرد و هر کاری انجام بدهد. من همین الان می‌توانم 4-3 تیم نام ببرم که رسما آماده فروش هستند و همین الان می‌آیند و قرارداد امضا می‌کنند و انتقالشان انجام شود. شمس آذر اختیار دارد و من نمی‌توانم بگویم بازیکن نگیرد. مثل لیگ برتر هم نیست که منع قانونی داشته باشد. از هر استانی می توانند به کمیسیون ماده 5 بروند و انتقال را انجام بدهند.

قربانیان افزود: آن‌ها هم قطعا برنامه‌هایی دارند. از بادران نخرند از جای دیگری حتما می‌خرند. قطعا هم برنامه‌هایشان حساب شده و درست است. من هم اگر کمکی از دستم بر بیاید حمایتشان می‌کنم چون بخش خصوصی هستند.مطمئن باشید هر حمایتی از ناحیه ما برای بخش خصوصی دیگری چه در فوتبال باشد و چه بخواهد تازه وارد شود، قطعا انجام می‌دهیم.

وی در مورد تعیین تکلیف وضعیت سرمربی تیم بادران اظهار داشت: اجازه بدهید تصمیم اصلی را بگیریم بعد از آن سرمربی را هم اعلام می‌کنیم. در این مورد پس از جمع‌بندی و تصمیم‌گیری اطلاع رسانی می‌کنیم. از شما هم می خواهم هوای بخش خصوص را داشته باشید. این بخش از پول بیت‌المال خرج نمی‌کند، از جیب خودش خرج می‌کند و امیدوارم درآمد هم داشته باشد. همین که بخش خصوصی وارد ورزش می‌شوند دستشان را می‌بوسم. اگر توانسته باشم تجربه‌ کوچکی در این 6سال به دست بیاورم، حاضرم آن را رایگان در اختیارشان بگذارم تا اشتباهات ما را تکرار نکنند.

مالک بادران در مورد زمان تعیین تکلیف این تیم عنوان کرد: ممکن است من به جلسه بروم و دو ساعت دیگر تکلیف تیم مشخص شود و ممکن است که این اتفاق تا یک روز قبل از شروع مسابقات طول بکشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: