پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم ملی کره جنوبی در خصوص لیست منتشر شده تیم و اهمیت بازی با تیم ملی کشورمان صحبت کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، پائولو بنتو در خصوص لیست منتشر شده کره جنوبی برای دیدار مقابل تیم ملی کشورمان و تیم ملی سوریه در رقابت انتخابی جام جهانی قطر 2022 صحبت کرد.
تیم ملی کره جنوبی در 2 بازی اخیر خود مقابل عراق به تساوی بدون گل رسید و در بازی با لبنان به سختی به برتری یک بر صفر رسید. این نمایش ضعیف باعث شده تا انتقادها از پائولو بنتو افزایش یابد.
بنتو در نشست خبری در خصوص لیست منتشر شده تیم ملی کره جنوبی گفت: تا آنجا که من می‌دانم غیر ممکن است که بازی‌ها به تعویق بیفتد. پس ما نیاز داریم که بازیکنان خود را برای این بازی‌ها به اوج آمادگی برسانیم. ما در هر زمان باید با بهترین‌ بازیکنان موجود به میدان برویم زیرا هدف ما پیروزی است. من همیشه سعی می‌کنم بهترین‌ها را برای تیم ملی انتخاب کنم.

وی ادامه داد: به نظرم انتقاد کردن ساده است ولی تصمیم گرفتن در خصوص بازیکنان بسیار سخت خواهد بود. به همین خاطر است که در خصوص تصمیم‌هایم بیشتر از حرف‌ها و انتقادها نگران هستم. ما چیزی که اکنون باید انجام دهیم این است که تمرکز داشته باشیم و مقابل حریفان خود با احترام بازی کنیم. ما سعی داریم که تیم ملی از جنبه‌های مختلف پیشرفت کند زیرا تا اینجای کار اصلا خوب بازی نکرده‌ایم. ما در تلاش هستیم که عملکرد خط تهاجمی تیم پیشرفت کند و بتوانیم شانس‌های بیشتری روی دروازه حریفان خلق کنیم. البته خط دفاعی ما بسیار خوب کار کرد و می‌خواهیم همین روند را در بازی‌های پیش رو ادامه دهیم.

بنتو گفت: ما برای کسب 6 امتیاز به این مسابقات وارد خواهیم شد. می‌خواهیم بازی خودمان را انجام دهیم و از عقب بازی‌سازی را آغاز کنیم. اگر به چنین بازی اعتقاد ندارید پس دلیلی ندارد من اینجا باشم. ما برای پیروزی به مصاف ایران و سوریه خواهیم رفت.

وی در خصوص عدم دعوت «کانگ این لی» که در بازی‌های اخیر مایوروکا نمایش خوبی داشته و توانسته مقابل رئال مادرید نیز گلزنی کند گفت: در آن پست ما بازیکن زیاد داشتیم.  درست است او نمایش خیلی خوبی در 2 بازی اخیر تیمش داشت ولی بازیکنانی که اکنون انتخاب شده‌اند نمایش عالی در این پست و خط میانی از خودشان به ثبت رسانده‌اند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: