پایگاه خبری خانه فوتبال:

پپ گواردیولا پیش از دیدار منچسترسیتی مقابل پاری سن ژرمن مدعی شد که نمی داند که چگونه مقابل مثلث تهاجمی مسی، نیمار و امباپه ایستادگی کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، امشب در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی در پاریس میهمان سن ژرمن است و باید دید تقابل جذاب این 2 تیم ثروتمند چگونه به پایان خواهد رسید.

پپ بار دیگر مقابل مسی قرار گرفته ولی این بار قرار است با تیم پاریس روبه‌رو شود. او در خصوص خط حمله رویایی تیم فرانسوی اظهار داشت که نمی‌داند چگونه مقابل آنها بیایستد.

پپ در پاسخ سوال خبرنگاری که پرسیده بود برنامه‌اش برای متوقف کردن خط تهاجمی پاریس چیست، گفت: نمی‌دانم. صادقانه بگویم که نمی‌دانم چطور می‌شود کیفیتی که این 3 نفر ارائه می‌دهند را مهار کرد. آنها واقعا خوب هستند. به همین دلیل مهار کردن توانایی آنها کار بسیار سختی خواهد بود.

وی ادامه داد: ما سعی می‌کنیم که به خوبی دفاع کنیم و در تلاش هستیم که وقتی توپ را در اختیار داریم، کاری کنیم که آنها بیشتر بدوند. این کاری است که باید انجام دهیم.
وی در رابطه با انتقال مسی به پاریس نیز اظهار داشت: برای همه این اتفاق سورپرایز و متعجب کننده بود ولی این چیزی است که اتفاق افتاد. الان دیگر همه انتقال مسی به پاریس را پذیرفته اند. مدت‌ها پیش نمی‌توانستی تصور کنی که مسی با پیراهن دیگری بازی کند ولی الان دیگر همه قبول کرده‌اند که مسی دیگر در بارسلونا نیست.

پپ ادامه داد: لئو بازیکنی است که در زمین صحبت می‌کند. ما خوش شانس بودیم که او را 15 سال دیده‌ایم. نمی‌توانم او را با کلمات توصیف کنم و امیدوارم فردا در ترکیب حضور داشته باشد زیرا به نفع بازی است.

مسی به دلیل مصدومیت 2 بازی اخیر پاریس را از دست داده ولی به گفته رسانه‌های فرانسوی او قطعا در این بازی در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت.

این دیدار امشب در پارک دو فرانس از ساعت 22 و 30 دقیقه آغاز خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: