پایگاه خبری خانه فوتبال:

تمرین امروز تیم پرسپولیس درحالی با حضور خبرنگاران برگزار شد که دوربین ها و گزارشگران تلویزیونی در ورزشگاه کاظمی حضور نداشتند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16:30 امروز در زمین ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.
* حدود 30 دقیقه قبل از آغاز این تمرین علی شجاعی و کمال کامیابی نیا که به دلیل آسیب دیدگی شانسی برای حضور در بازی با الهلال ندارند زودتر از سایر نفرات به زمین آمده و پس از دقایقی نرم دوی زیر نظر فیزیوتراپ تیم تمرینات اختصاصی را پیگیری کردند.
* یحیی گل محمدی قبل از ورود به زمین همراه با مهرداد خانبان و محمد عسگری مشغول آنالیز فیلم های تمرینی تیمش با استفاده از یک لپ تاپ بود.
* سرمربی سرخ پوشان قبل از ورود شاگردانش به زمین برای دقایقی با رسانه ها صحبت کرد و در ادامه به گفت و گو با افشین پیروانی مشغول شد.
* بازیکنان پرسپولیس پس از حدود 10 دقیقه کارهای بدنی زیر نظر بدنساز تیم به دو گروه با کاورهای سفید و پیراهن های زرشکی تقسیم شده و در ادامه تمرین پاسکاری و استارت های کوتاه را پیگیری کردند.

sILNKayjLVFT

* یحیی گل محمدی در دقایق ابتدایی تمرین شاگردانش در کنار زمین روی سکویی نشسته بود و نظاره گر حرکات آنها بود.

* پس از شروع حرکات ترکیبی کمال کامیابی نیا به سایر بازیکنان اضافه شد اما شجاعی تمرینات اختصاصی انجام داد.

* بخش بعدی تمرین، سرخ پوشان به چهار تیم پنج نفره تقسیم شده و در در دو گروه با استفاده از دروازه‌های کوچک در گوشه ای از زمین فوتبال بازی کردند که این بخش با هیجان خاصی پیگیری شد. البته در این مرحله از تمرین کامیابی نیا با پوشیدن کاور زرد به بازیکنان هر دو تیم کمک می کرد.

LY3POMc0lv1v

* دروازه بان های پرسپولیس هم از ابتدا زیر نظر داود فنایی تمرینات مخصوص را پیگیری کردند.

* هیچ یک از دوربین های تلویزیونی برای پوشش تمرین پرسپولیس در این محل شرکت نکردند.

* خبرنگاران 30 دقیقه پس از آغاز تمرین ورزشگاه کاظمی را ترک کردند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: