پایگاه خبری خانه فوتبال:

بهاره رهنما ستاره و بازیگر ایرانی است. بهاره رهنما پس از جدایی فعالیت گسترده ای در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام دارد. بهاره رهنما از ازدواج اولش یک دختر دارد. بهاره رهنما بعد از جدایی دوباره ازدواج کرد که این ازدواج با واکنش بسیاری از کاربران مواجه شد. بیوگرافی بهاره رهنما را در ادامه می خوانیم.

بهاره رهنما

فخر فروشی به سبک بهاره رهنما

بهاره رهنما حتی آب خوردنش هم با بقیه فرق داره ! دیگه وقتی خانم رهنما تضمینی گفته اینجوری آب بخورید خواهشا همینجوری بخورید تا بهترین استفاده رو ببرید و پوستتون مثل خانم رهنما زیبا و شاداب بشه.

جالب است بدانید خانم بهاره رهنما در یک مصاحبه اعلام کرده بود که زیاد از فضای مجازی استفاده نمی کند، ولی بنده خدا از آب خوردن مردم گرفته تا لباس و کیف و کفش و آرایشگاه و غذای گربه و سگ و ... اظهار نظر میکنه که در بازه ی زمانی 6 صبح تا پاسی از شب طول میکشه. و جالبه بدونید که بیشترین استوری ها رو در میان هنرمندان مشهور داره که اکثرا تبلیغاته.

بهاره رهنما

جالب است بدانید که نظر بهاره رهنما درباره اینکه در شبکه های اجتماعی در حال فخر فروشی است با نظر مردم کاملا متفاوت است : بهاره رهنما زندگی لوکسی دارد با توجه به مهمانی ها و تصاویری که منتشر می کند این به روشنی مشخص است. اما اینکه آیا او فخر فروش است یا نه ما قضاوتی نمی کنیم. او تصاویر و فیلم هایی را از تفریح و خوشگذرانی و مهمانی ها منتشر می کند و مردم واکنش نشان می دهند. بهاره رهنما این روزها در تلویزیون حضور ندارد ؟ قابل ذکر است که بهاره رهنما اعلام کرده ممنوع التصویر است و تلویزیون از او خواسته پروژه ای که در حال ساخت بود را ترک کند. احتمالا این اقدام تلویزیون به دلیل حاشیه های زیاد این بازیگر زن است.

بهاره رهنما

فیلم بلند بهاره رهنما

 بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ایران مشغول ساخت نخستین فیلم بلند خود است. رهنما درباره این فیلم توضیح داد: «پس از توقف پروژه دختران صفویه به دلایل مختلف شروع به نوشتن «‌عطرهای خالی » که یک فیلم بلند داستانی است کردم و پس از پایان نوشتن این فیلم به مرحله پیش‌تولید رفت.» بهاره رهنما که با مستند «صدام کن مامان» در جشنواره‌های بین‌المللی همچون ریورساید، آمریکای جنوبی و برزیل جوایز مختلفی را در رده‌های مختلف از آن خود کرده بود این روزها قصد دارد با ساخت فیلم عطرهای خالی که در زمینه پیش‌تولید و انتخاب بازیگران حرفه‌ای و مشهور است اتفاق دیگری را در زمینه هنر رقم بزند. بهاره رهنما نویسنده عطرهای خالی کارگردانی این فیلم بلند را نیز به عهده دارد و تهیه‌کنندگی کار با مجید بابایی است. از دیگر عوامل عطرهای خالی می‌توان به فیلمبرداری حسن اصلانی و مشاور فیلمنامه شادمهر راستین اشاره کرد. عطرهای خالی در نمک آبرود و تهران فیلمبرداری خواهد شد.

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک ، بازیگر و نویسنده است.همسر پیشین او پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. او پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

جشن عروسی آن ها را در تالاری در منطقهٔ ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد. وی در وب نوشت شخصی خود و مدتی در نشریهٔ چلچراغ می نوشت.

بهاره رهنما

عشق بازیگری بهاره رهنما

تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم. اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد.

بهاره رهنما

رقیب عشقی

در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود.

بهاره رهنمابهاره رهنما

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: