پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه صنعت نفت آبادان بعد از تغییرات صورت گرفته در مدیریت و کادرفنی این تیم هنوز نتوانسسته از مشکلاتی که با آن دست به گریبان بود و هست، رهایی پیدا کند. بزرگترین مشکل حال حاضر این باشگاه عدم تامین بودجه و منابع مالی برای فصل جدید است، این شرایط در حالی است که صنعت نفتی‌ها بدهی 19 میلیاردی هم بابت فصل گذشته به بازیکنان و سایر عوامل تیم دارند.

‌اردوی تدارکاتی کردان این تیم هم به خاطر مشکلات مالی و عدم واریز پول از سوی منطقه آزاد اروند که در حال حاضر تنها حامی و اسپانسر این تیم محسوب می‌شود، لغو شد و شرایط آماده‌سازی تیم را برای کادرفنی صنعت نفت سخت‌تر کرد. علیرضا منصوریان و دستیارانش که با توجه به بلاتکلیفی باشگاه، خیلی دیر به صنعت نفت آمدند و امید زیادی داشتند تا در اردوی آماده‌سازی کردان شرایط بدنی و فنی بازیکنان را بهبود ببخشند، حالا اردوی آماده‌سازی تیم‌شان را هم لغو شده می‌بینند.

 ‌‌‌جهانگیر کی‌شمس پس از انتخابش به عنوان سرپرست باشگاه از شرایط بد مالی صنعت نفت خبر داد و گفت موجودی‌مان صفر است و ‌ حتی پول خرید یک آب معدنی را هم نداریم.‌ سرپرست باشگاه صنعت نفت از استاندار، فرماندار، نماینده‌های مجلس و تمام کسانی که می‌توانند به این باشگاه کمک کنند‌ درخواست کمک کرد تا در جهت رفع مشکلات صنعت نفت قدمی بردارند اما پس از گذشت یک ماه هنوز هیچ‌کس یا هیچ ارگانی قدم پیش نگذاشته است و کمکی به این باشگاه نکرده است.

در حال حاضر هم کادرفنی، بازیکنان قدیمی و جدید این تیم بدون یک ریال دریافتی تمرینات‌شان را در آبادان انجام می‌دهند و پس از لغو اردوی کردان، به جای برگزاری‌ بازی‌های دوستانه و تدارکاتی، بازی درون تیمی انجام می‌دهند و در فاصله کمتر از 20 روز به شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر فقط امیدوارند که هرچه زودتر شرایط صنعت نفت خوب شود و همه چیز این باشگاه سر جای خودش قرار بگیرد. درست است مدیریت و کادرفنی این باشگاه تغییر کرده است اما بلاتکلیفی صنعت نفت همچنان ادامه دارد و از نماینده‌های شهر، استاندار و فرماندار گرفته تا مدیرعامل منطقه آزاد اروند در این زمان هیچ‌کدام قدرت پاسخگویی ندارند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: