پایگاه خبری خانه فوتبال:

دیروز مرتضی فنونی زاده در برنامه ایران فعال شبکه سلامت شرکت کرد و در مهم‌ترین بخش صحبت‌هایش راجع به صدای ضبط شده جنجالی‌ای که چندی پیش منتشر شده و در آن به اعضای تیم فوتبال پرسپولیس توهین شده بود واکنش نشان داد.

فنونی زاده گفت: من به جرات می‌توانم بگویم که خودم صوت علی آقا (پروین) را از خودش بهتر درمی‌آورم. من همه جا عنوان کردم که من عاشق پرسپولیسم و مگر می‌شود به سرمربی تیم خدایی نکرده بی احترامی کنم. دست خیلی‌ها در کار بوده و همه من را می‌شناسند و می‌دانند شیطنت بعضی‌ها بوده است که من را در چشم هواداران پرسپولیس خراب کنند که در عرض 48 ساعت هم این اتفاق پوشیده شد. من صد در صد تکذیب می‌کنم و این صوت از جانب من نبوده است. این اتفاق زیبنده اخلاق من نیست و من سال‌ها در پرسپولیس زحمت کشیدم و ده‌تا جام آوردیم. این در فضای مجازی بوده و من همان شب همه چیز را تکذیب کردم و آن صوت به هیچ وجه، صوت من نبوده است.

او همچنین در مورد بازی پرسپولیس با الهلال گفت: الهلال را ما سال 69 در آزادی یک هیچ بردیم و فوق العاده تیم خوبی بودند و الان هم تیم خوبی است اما پاشنه آشیلش خط دفاعش است؛ خط جلوی این تیم فوق العاده خوب است و هافبک‌هایشان با تیم ما برابر است و من فکر می‌کنم اگر این بازی را ببریم قهرمان غرب آسیا می‌شویم. من مطمئنم استقلالی‌ها هم دوست دارند پرسپولیس الهلال را ببرد و تلافی آن شکست بد استقلال باشد و انشاالله برویم به مراحل بالاتر.

منبع: ورزش سه

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: