پایگاه خبری خانه فوتبال:

بوآویستا در هفته هشتم لیگ پرتغال، در خانه براگا ۲-۲ مساوی کرد و توانست جایگاهش در میانه جدول را حفظ کند. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در این بازی برای بوآویستا نود دقیقه به میدان رفت و با وجود خوردن دو گل، عملکرد خوبی داشت. بوآویستا در این بازی، تحت فشار زیادی از طرف میزبان قرار گرفت و بیرانوند برای نجات تیمش از شکست، ۶ ضربه حریف را دفع کرد. او به لطف همین عملکرد، بالاترین امتیاز را هم در تیمش به دست آورد.

بازی با براگا، سومین بازی پیاپی بیرانوند در ترکیب بوآویستا بود. بیرو تا هفته ششم، چه در بازی‌های لیگ و چه در جام حذفی، نیمکت نشین همیشگی بود و رافائل براسالی ۴۰، درون دروازه قرار می‌گرفت. روندی که سرانجام، در جام حذفی به پایان رسید و بیرانوند مقابل پاسوس ده‌فریرا دروازه‌بان اصلی تیمش شد. بوآویستا در این مسابقه، ۲-۱ برنده شد و بیرانوند، دروازه‌بان تیمش باقی ماند. او در بازی استوریل پرایا و براگا، همچنان نفش دروازه‌بان اصلی بوآویستا را داشت. بازی‌هایی که او با وجود باز شدن دروازه، با واکنش‌هایش بار‌ها دروازه بوآویستا را نجات داد.

بیرانوند پس از ماه‌ها نیمکت نشینی در آنتورپ و بوآویستا، سرانجام به ترکیب اصلی رسیده و می‌تواند کابوس نیمکت نشینی‌های طولانی را به فراموشی بسپارد. قدم اول برای ماندن در ترکیب اصلی، کسب اولین کلین شیت با پیراهن بوآویستاست. بیرانوند هر سه بازی که دروازه‌بان تیمش بوده، گل خورده و از آخرین کلین شیت او در لیگ بلژیک زمان زیادی می‌گذرد. تبدیل شدن بیرانوند به دروازه‌بان اول بوآویستا، خبر خوبی برای تیم ملی هم هست. بیرانوند پس از بازی‌های این هفته، آماده بازی برای ایران می‌شود و روحیه خوب او، رسیدن به دروازه تیم ملی را برای حریفان سخت‌تر خواهد کرد.

فوتبال 360

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: