پایگاه خبری خانه فوتبال:

کارشناس فوتبال ایران معتقد است که تیم ملی بازی سختی مقابل امارات ندارد و به راحتی می‌تواند تیم فوتبال این کشور را شکست دهد.

ابراهیم قاسم پور در مورد دیدار پنج‌شنبه تیم ملی ایران مقابل امارات در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت:

بازی سختی مقابل امارات نداریم. نه در گذشته مقابل این تیم مشکل داشتیم و نه در آینده با این تیم مشکلی خواهیم داشت. از هر جهت  برتر از فوتبال امارات هستیم. البته در فوتبال نباید هیچ تیمی را ضعیف شمرد و از پیش بازنده دانست. گاهی اوقات هم نتایجی رخ می‌دهد که استثنا است.

وی افزود:

بارسلونا با همه ابهتش ۶ گل می‌خورد یا برزیل در جام جهانی در خانه خودش با ۷ گل از آلمان شکست می‌خورد. اینها استثنائاتی در فوتبال هستند اما فوتبال ما از هر نظر چه توانایی فنی، چه تجربه بازیکنان بسیار برتر از حریف است و شانس ما به مراتب بیشتر از امارات است.

این کارشناس فوتبال با اشاره به پتانسیل نیروی انسانی فوتبال ایران عنوان کرد:

بازیکنان ما از نظر فنی، ضریب هوشی، توانایی و تجربه بسیار برتر از اماراتی‌ها و دیگر کشورهای پولدار حاشیه خلیج فارس است . لژیونرهای ما اعتماد به نفس خوبی پیدا کردند و به مراتب سرتر از امارات هستیم. حتی از کره جنوبی هم بهتر هستیم و کره‌ جنوبی را حتی در بهترین شرایطش شکست داده‌ایم.

قاسم پور در مورد استفاده از کمک داور ویدیویی در بازی ایران و امارات گفت:

خوشبختانه با استفاده از این تکنولوژی شرایط قضاوت‌ها بهتر خواهد شد به خصوص اینکه ناظران قوی هم برای این مسابقات انتخاب می‌شوند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: