پایگاه خبری خانه فوتبال:

کارشناس فوتبال گفت: بازی سختی مقابل امارات نداریم و به راحتی می‌توانیم تیم فوتبال این کشور را شکست دهیم.
ابراهیم قاسم پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار پنج‌شنبه تیم ملی ایران مقابل امارات در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: بازی سختی مقابل امارات نداریم. نه در گذشته مقابل این تیم مشکل داشتیم و نه در آینده با این تیم مشکلی خواهیم داشت. از هر جهت  برتر از فوتبال امارات هستیم. البته در فوتبال نباید هیچ تیمی را ضعیف شمرد و از پیش بازنده دانست. گاهی اوقات هم نتایجی رخ می‌دهد که استثنا است.
وی افزود: بارسلونا با همه ابهتش 6 گل می‌خورد یا برزیل در جام جهانی در خانه خودش با 7 گل از آلمان شکست می‌خورد. اینها استثنائاتی در فوتبال هستند اما فوتبال ما از هر نظر چه توانایی فنی، چه تجربه بازیکنان بسیار برتر از حریف است و شانس ما به مراتب بیشتر از امارات است.
این کارشناس فوتبال با اشاره به پتانسیل نیروی انسانی فوتبال ایران عنوان کرد: بازیکنان ما از نظر فنی، ضریب هوشی، توانایی و تجربه بسیار برتر از اماراتی‌ها و دیگر کشورهای پولدار حاشیه خلیج فارس است . لژیونرهای ما اعتماد به نفس خوبی پیدا کردند و به مراتب سرتر از امارات هستیم. حتی از کره جنوبی هم بهتر هستیم و کره‌ جنوبی را حتی در بهترین شرایطش شکست داده‌ایم.

قاسم پور در مورد استفاده از کمک داور ویدیویی در بازی ایران و امارات گفت: خوشبختانه با استفاده از این تکنولوژی شرایط قضاوت‌ها بهتر خواهد شد به خصوص اینکه ناظران قوی هم برای این مسابقات انتخاب می‌شوند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: