پایگاه خبری خانه فوتبال:

فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ، جمعه این هفته  در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف سپاهان می‌رود.

مسئولان این تیم برای برگزاری این بازی دوستانه از مدتی قبل مذاکراتی با مدیران ورزشگاه آزادی انجام دادند و پس از نامه‌نگاری‌های صورت گرفته موافقت ابتدایی سیف، مدیر سابق این مجموعه برای برگزاری دیدار دو تیم جلب شد و احمد مددی، سرپرست فعلی ورزشگاه آزادی هم پس از برعهده گرفتن این سمت با این موضوع موافقت کرد.

طبق هماهنگی پرسپولیسی‌ها با تیم سپاهان و مدیران ورزشگاه آزادی قرار است دیدار پرسپولیس و سپاهان از ساعت 19 جمعه 16 شهریور و زیرنور ورزشگاه آزادی برگزار شود. البته میلاد سرلک، مهدی ترابی، وحید امیری، یاسین سلمانی و امید نورافکن به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در این مسابقه حضور ندارند و پرسپولیس دو عضو کادرفنی خود یعنی کریم باقری و مهرداد خانبان را هم به دلیل همراهی تیم ملی در دیدارهای مقدماتی جام جهانی مقابل امارات و کره جنوبی در اختیار نخواهد داشت. تیم ملی فوتبال کشورمان هم چهار روز پس از دیدار پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی از کره جنوبی میزبانی خواهد کرد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی که در دو دیدار تداکاتی قبلی خود مقابل پیکان به تساوی یک بر یک رسیده و شهرداری آستارا را سه بر صفر شکست دادند، پس از بازی با سپاهان 21 مهر با پرواز اختصاصی راهی ریاض می‌شوند و 24 مهر به مصاف الهلال می‌روند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: