پایگاه خبری خانه فوتبال:

شاگردان اسکوچیچ باید ابتدا در تاریخ پنج شنبه ۱۵ مهر به مصاف میزبان خود، تیم ملی امارات بروند. تیم ملی ایران از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه و در استادیوم زعبیل شهر دبی، ورزشگاه خانگی تیم الوصل به مصاف میزبان خود امارات می رود.

ورزشگاهی که تیم ملی فوتبال ایران باید در آن به مصاف امارات برود، همان استادیومی است که شباب الاهلی با دو ستاره ایرانی خودش اولین شکست فصل را برابر الوصل تجربه کرد.

شاگردان مهدی علی که نیمه نخستِ سراپا هجومی را پشت سر گذاشته بودند، در نیمه دوم نتوانستند برتری خود در حملات را حفظ کنند و در نهایت با یک گل بازی را به الوصل واگذار کردند.

در آن مسابقه، احمد نوراللهی و مهدی قایدی دو بازیکن ایرانی شباب الاهلی از ابتدا برای تیم خود به میدان رفتند که اتفاقا در نیمه نخست نیز عملکرد خوب و مطلوبی را از خود به نمایش گذاشتند. قایدی دوبار در موقعیت جدی گلزنی قرار گرفت که مرتبه اول توپ او با اختلاف بسیار کم از کنار تیرک دروازه به بیرون و فرصت دوم او را نیز گلر الوصل مهار کرد.

نوراللهی نیز که از زمان پیوستن به شباب الاهلی در پستی متفاوت با دوران حضور در پرسپولیس به میدان می رود، در نیمه نخست عملکرد خوبی داشت و تقریبا اکثر جنگ های میانه میدان را نیز از هافبک های حریف برد و به خوبی نیز به خط حمله تیمش اضافه می شد.

169380

در حالیکه شباب الاهلی در ۴۵ دقیقه نخست کاملا برتر از میزبان خود بود، اما تعویض بین دو نیمه نوراللهی و به میدان آمدن عزیز جان گانیف، باعث شد الوصل نبردهای میانه میدان را برنده شود و شباب الاهلی به جز یک بار و روی یک کرنر ارسالی، دیگر نتوانست دروازه میزبان را تهدید کند و در نهایت بازی را واگذار کرد.

درپایان آن مسابقه به نظر رسید  مهدی علی سرمربی شباب الاهلی در تعویض نوراللهی مرتکب اشتباه بزرگی شده باشد چرا که هافبک های تیمش نتوانستند در ۴۵ دقیقه دوم به خوبی نیمه اول ظاهر شوند. این مسئله منجر به شکست تلخ شباب الاهلی شد آن هم در شبی که ۳ امتیاز بازی آنها را به صدر جدول می برد.

حالا احمد نوراللهی که هافبک فیکس تیم ملی ایران است می خواهد به مهدی علی سرمربی الاهلی و هواداران منتقد (!) این تیم در دیدار با تیم ملی امارات خیلی چیزها را ثابت کند.

169430

یکی از نزدیکان بازیکنان ایرانی در امارات به ما خبر داد که احمد نوراللهی برای بازی روز پنج شنبه تیم ملی ایران در ورزشگاه الوصل بسیار انگیزه دارد و حتی به دوستان خودش گفته است بدش نمی آید در صورت داشتن فرصت با گلزنی در این دیدار حقانیت خود را به اثبات برساند.

به هر حال احمد نوراللهی برخلاف مهدی قایدی به شدت در امارات تحت فشار است و می تواند با درخشش یا گلزنی برابر تیم ملی این کشور نشان دهد بازیکنی بزرگ و خریدی مناسب برای شباب الاهلی است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: