پایگاه خبری خانه فوتبال:

روزنامه الاتحاد در خصوص بازی تیم ملی کشورمان و امارات در انتخابی جام جهانی صحبت کرد و از نقاط ضعف تیم فان مارویک گفت.
|به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه الاتحاد در گزارشی از بازی مهم تیم ملی کشورمان مقابل امارات صحبت کرد و نوشت: تیم ملی ایران هر 2 بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و 6 امتیاز را بدست آورده است. تیم ملی امارات در 2 بازی قبلی خود به 2 تساوی مقابل سوریه و لبنان دست یافت و به یک ذهنیت منفی رسیده است. این تیم نگران است که دوباره عملکرد ضعیف مقابل سوریه و لبنان مقابل ایران تکرار شود.
الاتحاد نوشت که تیم ملی امارات در 2 بازی قبلی خود بسیار موقعیت از دست داده و اصلا در بازی تمرکز نداشته است. آنها در استپ توپ در یک سوم پایانی زمین مسابقه اصلا خوب کار نکردند و حالا می‌خواهند با 90 درصد ترکیب حاضر خود این ضعف‌ها را جبران کنند.
فان مارویک، سرمربی تیم ملی امارات امیدوار است در بازی مقابل تیم ملی کشورمان بتواند در خط میانی و دفاعی استحکام خوبی به وجود آورد و در غیاب بازیکنی مهم مثل علی سالمین و ولید عباس مقابل تیم ملی کشورمان نمایش خوبی را ایفا کند.

الاتحاد نوشت که با نظر فان مارویک، از بین ماجد حسن و ماجد راشد یک بازیکن در خط دفاعی قرار خواهد گرفت و در کنار عبدالله رمضان ، خلیفه الحمادی و احمد العطاس،کمربند دفاعی را ایجاد خواهند ساخت.

روزنامه اماراتی نوشت که کادر فنی تیم ملی امارات در حال پیدا کردن نقاط قوت و ضعف تیم ملی کشورمان است و می‌خواهد با کار کردن روی این نقاط، نزدیک کردن خطوط بازی و سرعت دادن به حرکت توپ،‌ از کناره‌ها به عمق دفاعی تیم ملی کشورمان نفوذ کند.

در این رابطه روزنامه الاتحاد امارات مصاحبه‌ای با الرحمن محمد، بازیکن نسل دهه 90 این کشور انجام داد و نظر او را در خصوص بازی تیم ملی کشورمان با امارات پرسید. این کارشناس فوتبال امارات گفت: این مسابقات نیازمند تمرکز بیشتر است و باید بازیکنان با روحیه جنگندگی و تمایل به پیروزی بیشتری در ترکیب حاضر شوند. بازیکنان باید از یکدیگر در این مسابقه حمایت کنند تا تاثیرگذاری تیم بیشتر شود. تیم ملی امارات اکنون برخی بازیکنان را در اختیار ندارد ولی فان مارویک می‌تواند با جانشین کردن برخی بازیکنان سطح بالای امارات را دوباره به نمایش گذارد.

وی گفت: بازیکنان باید در تمام طول 90 دقیقه تمرکز زیادی داشته باشند و از فرصت‌های خود در مقابل دروازه تیم ملی ایران نهایت استفاده را ببرند. ایران تیمی با قابلیت‌های فنی زیادی است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: