پایگاه خبری خانه فوتبال:

این روز‌ها اخبار ضد و نقیضی در رسانه‌های عربستانی و برخی رسانه‌های ایرانی در مورد بازیکنان مصدوم الهلال منتشر شده و اخبار به گونه‌ای است که مشخص نیست کدام بازیکنان به بازی حساس مقابل پرسپولیس می‌رسند.

البته اعضای کادرفنی پرسپولیس به بازیکنان این تیم تاکید کردند فریب این اخبار منفی در خصوص تیم رقیب را نخورند. یحیی و دستیارانش تصور می‌کنند تمام بازیکنان الهلال به جز عطیف که مدتی قبل هم در طرفداری نوشتیم قطعا به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد، می‌توانند سعودی‌ها را در بازی آسیایی همراهی کنند.

روزنامه الریاضیه عربستان هم امروز در خصوص مصدومان این تیم نوشته بود متئوس پریرا خرید خارجی و گرانقیمت الهلال و همین طور سالم الدوساری و محمد البریک دو ملی پوش این تیم برنامه‌های تمرینی خود را پیگیری می‌کنند تا برای دیدار با پرسپولیس آماده شوند. ناصر الدوساری هفته گذشته استارت زد. اخباری که نشان می‌دهد به جز عطیف، احتمالا بقیه الهلالی‌ها به بازی می‌رسند و حداقل یک هفته قبل از بازی هم تمرینات پر فشار را انجام می‌دهند.

همان طور که در جریان هستید غیبت ۵ ملی پوش الهلال در دو تساوی این تیم در لیگ تاثیر بسیاری داشته و به همین دلیل مربیان الهلال تمام توان خود را برای حضور این بازیکنان در بازی با پرسپولیس به کار گرفته اند، به ویژه پریرا را که این روز‌ها اخبار زیادی در مورد جدایی احتمالی او منتشر شده است. این درحالی است که او با رقمی نجومی و گرانتر از رقم قرارداد برخی فوق ستاره‌های فوتبال جهان به الهلال پیوسته و بسیار بعید است در بازی با پرسپولیس در زمین حاضر نباشد.

در هر صورت مربیان پرسپولیس طی روز‌های گذشته بار‌ها به بازیکنان این تیم تاکید کردند فریب این اخبار را نخورده و حریف را دست کم نگیرند چرا که آن‌ها عقیده دارند به جز یک نفر، تمام بازیکنان الهلال آماده بازی با پرسپولیس خواهند بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: