صادق ورمزیار  در خصوص دو دیدار آینده ایران برابر امارات و کره جنوبی گفت: بازی سختی برابر یکی از تیم‌های مدعی صعود به جام جهانی خواهیم داشت. امارات حریف آسانی برای ما نخواهد بود و نباید فکر کنیم که به راحتی می‌توانیم این تیم را شکست دهیم. آنها در کشور خودشان بازی می‌کنند و به راحتی از میزبانی بهره می‌برند و نمی‌خواهند مقابل ایران بازنده باشند.

وی افزود: هر بازی برای ما حکم صعود را دارد. امارات می‌داند که ایران دو بازی قبلی خود را با موفقیت به پایان رسانده و حالا به دنبال پیروزی برابر آنهاست بنابراین دست به هر کاری خواهد زد تا بتواند بازنده این بازی نباشد. بازیکنان ما هم باید هوشیار باشند و وارد حواشی نشده تا بتوانند با آرامش به انجام یک بازی خوب سه امتیاز دیگر را به حساب خود واریز کنند.

ورمزیار تأکید کرد: در چند سال گذشته ملی پوشان اماراتی هرگز مقابل ما نتوانستند عرض اندام کنند اما نباید این باعث شود که مقابل آنها بی تفاوت باشیم. به طور حتم آنالیزورهای تیم ملی امارات یک به یک بازیکنان ما را آنالیز کرده و به نقاط قوت تیم ما آشنا هستند بنابراین باید با تمام قوا مقابل حریف به میدان رفته تا با پیروزی برابر امارات، شرایط و روحیه خوبی برای بازی بعد مقابل کره جنوبی داشته باشیم.

مدافع پیشین تیم ملی خاطرنشان کرد: تفاوت‌های زیادی بین بازی کره و امارات است. کشورهای آسیای شرقی فوتبال روان و با برنامه‌ای را انجام می‌دهند و از سرعت بالایی برخوردارند و این می‌تواند برای ما دردسر ساز شود اما کشورهای عربی این شرایط را ندارند و بنابراین باید از این فرصت به دست آمده استفاده کرده و با یک بازی منظم و دقیق حریفمان را که سالهاست از ما شکست می‌خورد، دوباره شکست دهیم.

وی در مورد عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی اظهار داشت: اسکوچیچ در روزهای اول حضورش مخالفان زیادی داشت البته هنوز هم با کیروش مقایسه می‌شود و اعتقاد دارند که او نمی‌تواند سرمربی موفق در تیم ملی باشد اما او تا به امروز توانسته نتایج خوبی بگیرد و امیدواریم بتواند در بازی‌های آینده هم عملکرد خوبی داشته باشد. در حال حاضر اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ماست و نیاز به حمایت همه جانبه دارد باید او را حمایت کرد تا او هم با آرامش بتواند در تیم ملی مثمرثمر باشد. ضمن اینکه وحدت خوبی بین کادر فنی و بازیکنان به وجود آمده و این مسئله روند مثبتی در نتایج تیم ملی خواهد داشت.

وی در پایان و در خصوص حضور تماشاگران برای دیدار برابر کره جنوبی در ورزشگاه آزادی بیان کرد: خوشحالم بعد از دو سال هواداران عاشق فوتبال می‌توانند به ورزشگاه رفته و تیم ملی را تشویق کنند. حمایت همه جانبه مردم ایران از تیم ملی و خصوصاً آنها که در ورزشگاه هستند باعث خواهد شد که تیم ملی شرایط روحی بهتری پیدا کند. بازی بدون تماشاگر معنا ندارد و آرزو می‌کنم تیم ملی کشورمان بتواند با حضور تماشاگران در ورزشگاه یک پیروزی خوب را برابر کره جنوبی به دست آورد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: