پایگاه خبری خانه فوتبال:

نخستین حریف تدارکاتی تیم فوتبال امید در اردوی آماده سازی‌اش معرفی شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال امید کشورمان از ساعت 16 روز گذشته پس از بازگشت مهدی مهدو‌ی‌کیا از امارات آغاز شد. البته برخی تیم ها مثل تراکتور و صنعت نفت روز گذشته همزمان با تمرین تیم امید مشغول برگزاری بازی دوستانه بودند و بازیکنان آنها با تاخیر به ملی پوشان امید اضافه شدند.
به جز جان لامرز و پوریا شدیدی پور که در مرحله قبلی اردو در کادرفنی مهدوی‌کیا حضور داشتند، تیمو روزنبرگ(مربی بدنساز) و یک مربی‌ دروازه‌بان‌های آلمانی به نام ماریو میلتنر که طبق اعلام سایت ترانسفرمارکت فقط 30 سالش است و در آکادمی اینتراخت فرانکفورت و ساندهاوزن فعالیت کرده هم از این مرحله اردو به سرمربی تیم امید کمک خواهند کرد.
شاگردان مهدی مهدوی کیا از ساعت 15:30 روز دوشنبه 19 مهر دیدار دوستانه ای را در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال مقابل تیم دسته اولی خوشه طلایی ساوه برگزار می کنند. این مرحله از اردوی تیم امید 23 مهر به اتمام می‌رسد.

این تیم خود را برای حضور در رقابت‌های گروه دوم مقدماتی زیر 23 سال قهرمانی آسیا که از 3 تا 9 آبان در تاجیکستان برگزار می‌شود، آماده می‌کند. ایران در این مسابقات به ترتیب به مصاف نپال، لبنان و تاجیکستان می‌رود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: