پایگاه خبری خانه فوتبال:

کاروان تیم ملی فوتبال کره جنوبی برای انجام بازی با تیم ملی ایران، شب گذشته با یک پرواز اختصاصی و به صورت مستقیم وارد تهران شد.

ایران و کره جنوبی از ساعت ۱۷ روز سه شنبه در مرحله سوم انتخابی جام جهانی قطر در ورزشگاه آزادی با هم دیدار می‌کنند.

کره جنوبی تاکنون مقابل ایران در ورزشگاه آزادی پیروز نشده است و در مجموع رویارویی‌هایش با ایران ۹ برد، ۹ تساوی و ۱۳ باخت داشته است.

«لی یونگ» یکی از بازیکنان تیم کره جنوبی بعد از ورود به ایران گفت: کمتر از آن چیزی که فکر می‌کردم در این پرواز خسته شدم چون هواپیمای چارتر داشتیم. با این حال خستگی عضلانی از بازی با سوریه همچنان وجود دارد. همه بازیکنان باید بر این خستگی غلبه کنند.

یونگ ادامه داد: من هیچ موقع در ایران نتایج خوبی نگرفتم اما این بار تلاشم را می‌کنم تا سه امتیاز را کسب و راهیابی به جام جهانی را آسان کنم.

«لی دونگ گیئونگ» دیگر بازیکن کره جنوبی هم گفت: من قطعاً پیروزی را به دست می آورم.

همچنین «هوانگ یی جو» مهاجم تیم کره جنوبی که در تیم بوردو فرانسه بازی می‌کند، بعد از ورود به ایران گفت: با پرواز چارتر راحت به ایران آمدم. برای ادامه این دوره آماده می‌شوم.

تیم ملی کره جنوبی ساعت ۲۰ شنبه وارد فرودگاه امام خمینی شد. اعضای این تیم بعد از انجام تست‌های کرونا حدود ساعت ۲۲ وارد هتل پارسیان آزادی شد و از امروز و بعد از اعلام نتایج تست کرونا، تمریناتش را در تهران آغاز می‌کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: