پایگاه خبری خانه فوتبال:

  ناصر ابراهیمی  در مورد دیدار سه‌شنبه  تیم ملی  با  کره جنوبی  اظهار داشت: در زمان‌های خیلی دور در آسیا کویت و برمه حریفان ایران بودند اما بعدها فوتبال قاره کهن سه قطبی شد و تیم‌های ایران، ژاپن و کره جنوبی قدرت‌های برتر شدند و بعدها عربستان و عراق هم گاهی در جمع تیم‌های برتر بودند. بازی‌های ما با کره جنوبی همیشه جذاب است و گاهی آنها را به خوبی برده‌ایم مثل پیروزی ۶ بر ۲ ولی بعد از آن کره‌ای‌ها تیم خود را جوان کردند و ما را شکست دادند. در این چند سال اخیر هم به خوبی کره‌ای‌ها را شکست دادیم. 

وی افزود: بازی با کره‌جنوبی جنگ هافبک‌هاست. در مسابقه با امارات بازیکنان جناحین‌ما  خوب نبودند و در کناره‌ها ضعف داشتیم. بازیکنان کناری ما باید روی دروازه حریف سانتر کنند.  البته منظورم این نیست که فقط از این تاکتیک استفاده کنیم بلکه منظورم این است که در کنار دیگر حرکت‌های عمقی و تاکتیکی سانتر هم داشته باشیم. ما بازیکنان سرزنی مثل سردار ازمون و مهدی طارمی داریم. 

مربی اسبق تیم ملی فوتبال تصریح کرد: در بازی امارات پاس های زیادی از سوی هافبک‌ها به دو مهاجم خوب‌مان نرسید. طارمی و ازمون خودشان یک دوی خوبی انجام دادند و منجر به گلزنی شد. مقابل کره هم در بازی با توپ و هم در بازی بدون توپ باید خوب عمل کنیم. هرچند حریفان تیم ملی می‌دانند که ۱۰-۱۲ بازیکن لژیونر خوب و با کیفیت داریم و همین مساله باعث ترس انها می‌شود. 

ابراهیمی در مورد اینکه ممکن است تیم ملی در این مسابقه از داشتن تماشاگر محروم باشد، گفت: نبود تماشاگر روی عملکرد بازیکنان ما تاثیرگذار خواهد بود. باور کنید در زمین‌های خاکی قدیم هم وقتی چندین تماشاگر کنار زمین حضور داشت انگیزه مضاعفی به بازیکنان می‌دادند چه برسد به اینکه تماشاگر در ورزشگاه آزادی باشد. اگر تماشاگر نداشته باشیم ۵۰ درصد به سود کره خواهد بود. به نظرم در ورزشگاه ۸۰ هزار نفری آزادی نه تنها ۱۰ هزار تماشاگر بلکه می‌توان ۳۰ هزار تماشاگر داشت. امیدوارم این مسابقه با حضور تماشاگر برگزار شود. هرچند در اخبار خواندم که ممکن است در این مسابقه کمک داور ویدئویی هم نداشته باشیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: