پایگاه خبری خانه فوتبال:

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی ظهر امروز با حضور در دفتر باشگاه، پس از دیدار و مذاکره با سیدمجید صدری، قرارداد خود را برای دو فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد.

گل‌محمدی تا پایان این فصل با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشت و به صورت قطعی، سرمربی سرخپوشان پایتخت در لیگ بیست‌ویکم است اما بنا به کسب موفقیت‌های بزرگ، رضایت هواداران از عملکرد کادرفنی و نیاز باشگاه به حفظ افراد موثر و موفق، صدری تصمیم خود مبنی بر تمدیدقرارداد با این مربی بی‌حاشیه و موفق را عملی کرد و قرارداد گل‌محمدی برای دو فصل دیگر قطعی شد.  

با توجه به اینکه پرسپولیس هفته آینده باید به مصاف الهلال عربستان برود، این موضوع باعث افزایش توان روحی هواداران و اعضای تیم می‌شود و آثار مثبتی برای پرسپولیس به دنبال خواهد داشت. تمدیدقرارداد با گل‌محمدی، اولین گام برای استحکام بخشیدن به پرسپولیس در فصل پیش‌رو است و در روزهای آینده، باز هم باید منتظر اخبار خوب و امیدوارکننده از سوی مدیریت باشگاه بود.

 صدری چهارشنبه شب با انتشار یک استوری، نوید رقم خوردن یک اتفاق خاص و خوشحال‌کننده را داد و از هواداران درخواست کرد تا این اتفاق را پیش‌بینی کنند اما کمتر کسی به تمدیدقرارداد با گل‌محمدی اشاره داشت. حمایت قاطعانه مدیریت باشگاه از کادرفنی، انگیزه پرسپولیسی‌ها را بیشتر می‌کند تا فضای مثبت و خوبی قبل از سفر تیم به عربستان به وجود بیاید. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: