پایگاه خبری خانه فوتبال:

فرهاد مجیدی از مدت‌ها قبل در پی خریدن بازیکن و به طور ویژه مهاجم خارجی برای استقلال است. او روز‌های بعد از پایان لیگ بیستم در سفر طولانی مدتش به دبی این پیام را فرستاد که برای انجام کار‌های مربوط به باشگاه استقلال در سفر است.

همان زمان شایعه شد که او به دبی سفر کرده تا با چند گزینه خارجی مدنظرش برای استقلال مذاکره کند. باشگاه استقلال هم درست از همان زمان تا به حال وعده حضور بازیکن خارجی را در ترکیب این تیم برای فصل آتی می‌دهد، ولی هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است. آخرین خبر‌ها درباره این پرونده اینکه مدیران باشگاه گفته اند ۳ بازیکن خارجی به تیم می‌آیند.

فرهاد مجیدی بعد از جدایی مهدی قایدی و شیخ دیاباته از مسئولان باشگاه خواست هرطور شده یک مهاجم طراز اول خارجی برای استقلال خریداری شود. بعد از عدم توافق فرشید اسماعیلی با استقلال یا عدم توافق استقلال با فرشید اسماعیلی، رفته رفته نیاز به یک هافبک هجومی هم حس شده و حالا علاوه بر مهاجم، استقلال برای بازی در این پست هم به دنبال گزینه خارجی است.

در این مسیر چند اسم مختلف هم به رسانه‌ها درز کرده، ولی تا به حال هیچ کدام از آن‌ها قطعی نشده است. مشکل عمده در این راه، اما دو موضوع است: اولی پول و دیگری زمان. به نظر می‌رسد استقلال نمی‌خواهد هزینه زیادی برای داشتن بازیکن خارجی بدهد و رفته رفته مهاجم مطرح خارجی جایش را به مهاجم خارجی داده و این مهاجم خارجی هم باید ارزان قیمت باشد. از سوی دیگر، مهلت نقل و انتقالات لیگ ایران هم ۱۶ آبان به پایان می‌رسد و برای تیمی که می‌خواهد حداقل ۲ بازیکن خارجی خوب و ارزان قیمت داشته باشد، این زمان چندان کافی به نظر نمی‌رسد.

اکنون فرهاد مجیدی و استقلال تنها تا ۱۶ آبان فرصت جذب بازیکن خارجی را دارد که باید دید با توجه به زمان کم این باشگاه می تواند در جذب بازیکن خارجی موفق شود یا خیر.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: