پایگاه خبری خانه فوتبال:

مرتضی یزد خواستی در مورد اختلاف نظر بین قاسم حدادی‌فر و مهدی تارتار  و شایعه جدایی کاپیتان ذوب‌آهن از این تیم، اظهار داشت: اختلاف نظر وجود دارد اما در مجموعه باشگاه هیچ اختلافی نیست. شاید حساسیت یا توجه زیاد به این موضوع به وجود آمده است.

رئیس هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: محرم نویدکیا در سپاهان و در این دوره قاسم حدادی‌فر در ذوب‌آهن کسانی هستند که جایی غیر از این تیم خودشان بازی نکردند. حدادی‌فر بسیار با اخلاق و بی حاشیه است. همه کارکنان کارخانه و هواداران به او علاقه‌مند هستند. حدادی‌فر فرزند ذوب‌آهن است. ذوب‌آهن حدود ۱۲۰هزار بیمه شده دارد که برای جامعه هدف ما کفایت می‌کنند. هیچ نکته‌ای نشان از اختلاف باشد وجود ندارد.

وی در گفت‌وگو با برنامه ضربه آزاد افزود: از بدشانسی این موضوع با تعطیلی دوشنبه و سه شنبه و همچنین تغییرات باشگاه همراه شد. حدادی‌فر تا قبل از بحث تغییرات مدیریتی به باشگاه رفت و صحبت کرد، تارتار هم اظهار نظر فنی خودش را داشت.

یزدخواستی در خصوص برگزاری جلسه با کاپیتان ذوب‌آهن و احتمال جدایی این بازیکن گفت: حدادی فر دیروز در دفتر من بود. حدود یک ساعت به خوبی صحبت کردیم و از اتاق خارج شد. موضوعی بین من و او در حال رد و بدل شدن است و قرار است باشگاه این موضوع را حل کند، هواداران نگران نباشند. حدادی فر اواخر فصل قبل هم مشکلاتی برایش به وجود آمد، باشگاه او را همراهی کرد و به دنبال درمان رفت. اصلا جای نگرانی‌ نیست و قرار نیست این اتفاق در شهر ما بیفتد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: