پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازی امروز تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی با قضاوت احمد الکاف داور عمانی برگزار می‌شود. این مسابقه در چارچوب مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی شروع می شود.

انتخاب احمد الکاف به عنوان داور بازی ایران بازتاب مثبتی در رسانه‌های ایران نداشت. بعضی از رسانه‌های داخلی به سابقه قضاوت‌های بد و جنجالی این احمد در مسابقاتی که یک طرف آن تیم‌های ایرانی حضور داشتند، اشاره کردند و تصمیمات اشتباه او در دیدارهای مختلف در لیگ قهرمانان آسیا علیه نمایندگان کشورمان را برشمردند.

این موضوع از چشم رسانه‌های کره جنوبی پنهان نمانده است و با توجه به سوابق این داور، از انتخاب احمد الکاف برای بازی تیم ملی کشورشان استقبال کرده‌اند.

سایت star کره جنوبی اعلام کرد که ایران با طرح این مسائل، «تئوری توطئه» را پیش کشیده است و هر مسابقه‌ای که احمد الکاف آن را قضاوت کرده، با باخت تیم‌های ایرانی تمام شده است.

این رسانه کُره ای ضمن اشاره به مسابقاتی که ایران در آنها از قضاوت داور عمانی متضرر شده است، در پایان نوشت: «آیا همانطور که رسانه ها ایران مدعی هستند، این داور دوباره گرفتار رابطه بدی با ایران می‌شود؟ اگر چنین است، این یک مزیت و امتیاز مثبت برای کُره است.»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: