پایگاه خبری خانه فوتبال:

 پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تمامی تیم‌ها بازی ایران را آنالیز می‌کنند و همین مساله باعث شده کار برای ملی پوشان کشورمان سخت شود اما نشان دادیم به شایستگی تیم اول قاره آسیا هستیم.
محمود کلهر شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازی در نیمه اول زیاد چنگی به دل نزد اما در نیمه دوم وقتی گل خوردیم تیم ملی فوتبال همیشگی خودش را بازی کرد و دیدیم روند بازی چقدر تغییر کرد.
وی ادامه داد: پس از گلی که دریافت کردیم روند بازی تیم تغییر کرد و شاهد تعویض هایی بودیم که باعث شد تیم به جلو کشیده شود، حضور امیدنورافکن باعث شد قدرت تیم بیشتر شود و فشار زیادی روی دروازه کره بیاوریم. البته به نظرم باید از همان ابتدا این فشار را ایجاد می کردیم تا آنها نتوانند به خوبی بازی‌سازی کنند.
کارشناس فوتبال کشورمان یادآور شد: فراموش نکنیم کره از بابت فوتبال خیلی حرفه ای عمل کرد و از فضاهای پشت دفاع ما خیلی خوب بهره برد و توانست موقعیت های خوبی ایجاد کند. ما یک بازی با تیمی خوب و حرفه ای را مدیریت کردیم هر چند این بازی یک بازی سنگین بود.
کلهر گفت: تیم ملی باید روند رو به رشد خود را ادامه داد، اما هر چه جلوتر می رویم تیم ملی دچار افت می شود و این به دلیل آن است که آنالیز خوبی از سوی حریفان در مورد تیم ما در دستور کار قرار می گیرد.  
وی افزود: در این بازی برابر تیمی بازی کردیم که فراتر از فوتبال قاره آسیا بازی می کند و نشان دادیم به حق تیم اول قاره آسیا هستیم.  در بازی های آینده ما باید حواسمان به عمق دفاع خودمان باشد چرا که تیم های دیگر به دنبال نفوذ از این منطقه هستند و این می تواند برای ما مشکل ایجاد کند. با این شرایط و روندی که در پیش گرفته ایم می توانیم راهی جام جهانی شویم و این یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران است.
گفتنی است دیدار تیم های ایران و کره از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. تیم ملی ایران با این نتیجه ۱۰ امتیازی شد و به صدرنشینی خود در این گروه ادامه داد و کره جنوبی با ۸ امتیاز در رده دوم ایستاد.
تیم های امارات، لبنان و عراق هم با ۲ امتیاز در رده های بعدی جای گرفتند. سوریه نیز با یک امتیاز در انتهای جدول است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: