پایگاه خبری خانه فوتبال:

سیامک نعمتی درباره وضعیت تیمش پیش از سفر به عربستان برای جدال با الهلال گفت:خوشبختانه همه آماده هستند و شرایط هم خوب است. فکر کنم این سری بتوانیم بار دیگر در فینال حاضر شویم.

وی درباره شرایط تیمش برابر حریف و مقابل تماشاگران آنها گفت:مطمئنا سخت خواهد بود. ما از قبل البته برابر هواداران زیاد بازی کردیم و عادت داریم. در تاجیکستان هم حریف هواداران زیادی داشتیم و به نظرم انگیزه ما چند برابر خواهد شد. انشاالله بتوانیم آنجا همه بچه ها بدرخشند و بتوانیم در فینال حاضر شویم و اینبار قهرمانی را به دست بیاوریم.

سیامک نعمتی درباره اینکه حریف از بازیکنان ستاره و گرانقیمتی سود می برد و این موضوع آنها را نگران نخواهد کرد، اینطور گفت:ما هم پرسپولیس هستیم و برند بزرگی هستیم. مطمئن باشید که آنها بیشتر از ما می ترسند. ما نگاه به قرارداد آنها نمی کنیم. آنها پول دارند و خرج می کنند اما ما پرسپولیس هستیم و انشاالله می توانیم شکست شان دهیم.تبلیغات

سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس درباره بازگشت مصدومان حریف نیز گفت:ما اصلا از قبل به این موضوع توجه نمی کردیم. مسلما یکی دو روز قبل از بازی ترکیب مشخص خواهد شد و اینکه چه نفراتی را در اختیار خواهند داشت. ما توجهی به این موضوع نکردیم و اگر هم باشند برای ما فرقی نخواهد داشت و ما بازی خودمان را خواهیم کرد. هر بازیکنی برابر ما باشد فرقی نخواهد کرد و سعی می کنیم بهترین بازی خودمان را داشته باشیم و به نتیجه برسیم.

نعمتی درباره تقابل احتمالی‌اش در این بازی برابر الشهرانی گفت:ما چند بازی آنها را دیدیم و انشالله بهترین روز پرسپولیس و همه بچه ها باشد و دل هواداران را شاد کنیم و این قهرمانی برای تیم ما خیلی نیاز است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: