پایگاه خبری خانه فوتبال:

ستاره اسبق پرسپولیس گفت: دو دوره به فینال رسیدیم که قهرمانی محقق نشد اما امیدوارم امسال جبران شود و تیم به قهرمانی قاره برسد.
ناصر محمدخانی در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط پرسپولیس پیش از بازی با الهلال عربستان، اظهار داشت: امیدوارم این مسائلی که بابت تاخیر سفر و سرگردانی در فرودگاه به وجود آمد، در روحیه بازیکنان تاثیر نگذارد. اینکه وسائل را جمع کنند، به فرودگاه بروند، در آنجا 4ساعت اسیر شوند و دوباره به خانه برگردند فقط  تیم را خسته می‌کند.
وی افزود: تمرینی که قرار بود در ریاض انجام شود را در تهران پشت سر گذاشتند. در حالیکه باید حداقل دو-سه روز قبل از مسابقه در آن شهر تمرین می‌کردند تا با شرایط آب و هوایی آشنا شوند. آیا می‌توانند قبل از مسابقه در خانه حریف یک جلسه تمرین خوب را پشت سر بگذارند؟ امیدوارم این مسائل روی روحیه تیم تاثیر نگذارد و در تهران خوب تمرین کرده باشند تا در آنجا جبران کنند. هرچند که معتقدم این مساله بچه‌ها را تحریک می‌کند تا در بازی روز شنبه با انگیزه و توان بیشتری به مصاف الهلال بروند و چشم حریف را در بیاورند!
وی در مورد شرایط حریف پرسپولیس گفت: الهلال تیم خیلی خوب و استخوان‌داری است. چند قهرمانی آسیا را دارد. یکی از بهترین تیم‌های عربستان است که قهرمانی‌های زیادی در این کشور دارد. الهلال مانند پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی است. با اینحال به امید خدا این تیم را در زمین خودش شکست می‌دهیم.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به شرایط این تیم عنوان کرد: یقینا امسال پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا می‌جنگند و شرایط خوبی دارد. بازیکنان جویای نام و با انگیزه‌ای در این تیم حضور دارند که تلاش می‌کنند به تیم ملی دعوت شوند. به همین خاطر پرسپولیس انگیزه بالایی برای برد در بازی مقابل الهلال و صعود به مرحله بعد دارد.

محمدخانی در خصوص اینکه گفته می‌‌شود تیم الهلال در شرایط خوبی قرار ندارد و با توجه به محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها قدرت اصلی خودش در مصاف با پرسپولیس را نخواهد داشت، گفت: این حرف‌ها را چگونه مطرح می‌کنند؟ از کجا می‌دانند؟ اصلا نباید به این حرف‌ها که فلان بازیکن هست یا فلان بازیکن نیست، توجه کرد. باید به فکر موفقیت تیم، آمادگی و بردن این بازی باشیم.

وی در خصوص اینکه اکنون از پرسپولیس انتظار قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا می‌رود، اظهار داشت: امسال سال سوم است. دو دوره به فینال رسیدیم که قهرمانی محقق نشد اما ان‌شاالله امسال این اتفاق بیفتد. به قول معروف تا سه نشه بازی نشه، به امیدخدا امسال جبران شود و پرسپولیس به قهرمانی آسیا برسد تا دل مردم شاد شود. پرسپولیس این پتانسیل را دارد. سال قبل هم قهرمانی را خیلی مفت از دست دادیم.

ستاره سال های دور پرسپولیس گفت: با توجه به میزبانی حریف، پرسپولیس کار سختی مقابل الهلال دارد اما شدنی است. نمی‌دانم چرا ما کرسی و قدرت نداریم که میزبان شویم؟ این بار چندم است که میزبانی را به عربستانی‌ها می‌دهند. چرا ما نمی‌توانیم میزبان شویم؟ با اینحال پرسپولیس خیلی خوب و راحت بازی می‌کند. گل محمدی به خوبی تیم را آماده کرده و کادرفنی حتما شناخت خوبی از الهلال دارد. ان‌شاالله اگر اتفاق خاصی مانند داوری ناعادلانه یا مصدومیت بازیکنان نیفتد، طبق آنچه که مقابل استقلال دیدم، پرسپولیس از پس الهلال بر می‌آید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: