پایگاه خبری خانه فوتبال:

4 بازیکن سابق الهلال درباره دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نظرهای متفاوتی ارائه کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس فردا(شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در ریاض میهمان الهلال است.
در همین رابطه برخی از پیشکسوتان الهلال درباره این بازی حساس با نشریه «الریاضیه» صحبت کردند که اظهارات آنها به شرح زیر است:
احمد خلیل بازیکن سابق الهلال در این زمینه گفت: الهلال بازیکنان داخلی و خارجی سطح بالایی دارد و کادرفنی قوی روی نیمکت تیم نشسته است و انتظار داریم بازی متفاوتی مقابل پرسپولیس ایران به نمایش بگذارند.
منصور الموینع دیگر پیشکسوت الهلال درباره بازی، گفت: بازی با پرسپولیس اصلا آسان نیست و بازیکنان باید تمرکز کامل از لحاظ ذهنی داشته باشند چون تمرکز ذهنی مهمترین سلاح برای راه یابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.
خالد عزیز در دیگر بازیکن سابق تیم سعودی نظری متفاوت داشت و گفت: بازی فردا برای هر دو تیم الهلال و پرسپولیس سخت است. بازیکنان الهلال نباید در این بازی اشتباهی کنند که رقیب ایرانی از آن به نفع خودش استفاده کند. در نتیجه کلید موفقیت در این بازی اشتباه ممنوع است.

dplmxJMNdIPk

عبدالرحمن یوسف دیگر ستاره سابق الهلال در این زمینه، گفت: الهلال تیم بهتری نسبت به پرسپولیس از لحاظ فنی و عددی است. اما نباید به خاطر این موضوع مغرور شوند و باید بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: