پایگاه خبری خانه فوتبال:

پرسپولیس نماینده کشورمان در بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با ترکیب حامد لک، سید جلال حسینی (کاپیتان)، فرشاد فرجی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، میلاد سرلک، رضا اسدی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر برابر الهلال عربستان صف آرایی کرد.

فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۳ نماینده داشت که استقلال و تراکتور با قبول شکست مقابل حریفان خود از صعود به مرحله یک چهارم نهایی باز ماندند. پرسپولیس تنها تیم ایرانی بود که موفق شد با شکست استقلال تاجیکستان به جمع هشت تیم نهایی صعود کند. شاگردان یحیی گل محمدی در شرایطی به دیدار الهلال در عربستان رفتند که سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده بودند.

حریف پر ستاره پرسپولیس در راه صعود به نیمه نهایی که در مرحله قبل استقلال را شکست داده بود اما کمتر کسی فکرش را می کرد الهلال بتواند با اختلاف ۳ گل قهرمان ایران را شکست دهد اما...

 
 

الهلال بازی را هجومی تر آغاز کرد و در نیمه اول نمایش بهتری از خود ارائه کرد و با یک گل کار را به سود خود به پایان رساند. پرسپولیس در نیمه دوم پیش از اینکه برنامه های خود برای جبران گل خورده را شروع کند، دروازه اش را برای بار دوم در دقیقه ۵۰ باز شده دید تا کار سخت تر شود. الهلال در میان تشویق بی امان هوادارانش که از دقیقه یک تا پایان مسابقه ادامه داشت گل سوم را هم به ثمر رساند و با حفظ همین نتیجه، ۳-۰ بر پرسپولیس غلبه کرد و حریف النصر در نیمه نهایی شد.

در این دیدار اغلب بازیکنان پرسپولیس نمایشی مأیوس کننده داشتند و بر همین اساس شنیدیم یحیی گل محمدی به شدت از عملکرد ۳ بازیکن خودش در خطوط دفاع، هافبک و حمله ناراضی است.

سرمربی پرسپولیس اصلا فکرش را نمی کرد شاگردانش محو بازی الهلال و بازیکنان این تیم شده و نتوانند عملکرد معمولی خود را ارائه دهند.

در همین ارتباط شنیدیم یحیی گل محمدی در آستانه دیدار با فولاد خوزستان قصد دارد انقلابی در ترکیب اصلی خودش در خطوط سه گانه ایجاد کند.

او می داند اولین بازی پرسپولیس آن هم پس از شکست سنگین برابر الهلال عربستان چقدر می تواند مهم باشد.

براین اساس شنیده می شود گل محمدی یک مدافع، یک هافبک و یک مهاجم از ترکیب اصلی بازی با الهلال را احتمالا در دیدار با فولاد روی نیمکت بنشاند. باید منتظر مانده و ببینیم ترکش شکست تلخ مقابل الهلال به کدام ۳ بازیکن اصابت می کند؟!

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: