پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از آجرلو تشکر می‌کنم که در یک مقطع زمانی کوتاه مشکلات را به حداقل رساند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از اولین دیدار لیگ بیست و یکم مقابل هوادار در پاسخ به این سوال که استقلال فصل پیش پرتنش بود و اکنون وضعیت این تیم چطور است و چه زمانی بازیکن خارجی اضافه می شود، اظهار داشت: در مورد فصل گذشته دوست ندارم صحبت کنم و به آن فکر کنم.  با توجه به تغییراتی که داشتیم برای فصل جدید تیم خوب و جوانی داریم. به امید خدا بازی هایی ارائه بدهیم که هواداران خوشحال بشوند. در مورد بازیکن خارجی هم باید بگویم هر قراردادی قطعی شود از طریق رسانه باشگاه اعلام خواهد شد.
وی در مورد مصدومیت مهدی پور و جلالی و اینکه آیا یاماگا و چشمی شرایط حضور در بازی فردا را دارند، گفت: دو بازیکن ما مصدوم هستند، اما بازیکنان دیگر اگر شرایطشان مهیا باشد از آنها استفاده می‌کنیم.

مجیدی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه امسال تیم را خودش بسته و هواداران به دنبال قهرمانی هستند، این قول را می دهد، عنوان کرد: فصل قبل هم این سوال از من پرسیده شد و جواب من این است؛ تنها قولی که می‌توانم به هواداران بدهم این است که ما تمام تلاشمان را برای موفقیت استقلال به کار می‌گیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد بازی فردا مقابل تیم هوادار اظهار داشت: هوادار تازه به لیگ برتر آمده و شناخت زیادی از آن نداریم، اما این تیم انگیزه لازم برای بازی با استقلال را دارد. کارمان سخت است، به بازیکنانم هم گفتم باید هوشیار باشیم و بازی را کنترل کنیم. بازی سختی داریم اما امیدوارم با یک نمایش خوب 3 امتیاز را به دست بیاوریم. 

وی در مورد تاثیر حضور مصطفی آجرلو در رأس مدیریت باشگاه استقلال گفت: از یک مدیر فوتبالی قابل پیش بینی بود چون حضورش مشکلات ما را کم کند، از آجرلو تشکر می‌کنم که در یک مقطع زمانی کوتاه مشکلات را به حداقل رساند. حداقل می‌دانیم تمرین فردا کجا است و بازیکنان تا 12 شب در گروه واتساپی منتظر اعلام محل تمرینی نیستند. از لحاظ پرداختی هم آنها درصدشان را گرفته‌اند. آجرلو در کوتاه‌ترین زمان مشکلات را به حداقل رساند. مطمئنم او می‌تواند مشکلات استقلال را برطرف کند. امیدوارم با حمایت‌های مدیرعامل از تیم بتوانیم تیمی در خور شأن نام استقلال و هواداران بسازیم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فرزاد مجیدی به کارش در کادر فنی تیم ادامه می‌دهد، گفت: بله، او کسالتی داشت و از او خواستیم که در تمرینات حضور نداشته باشد. متین کریم‌زاده هم همین طور است. تست او منفی شده اما چون سرما خورده بود، از او خواستیم در تمرینات نباشد. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: