پایگاه خبری خانه فوتبال:

کمیته وضعیت بازیکنان 12 رای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،کمیته وضعیت بازیکنان 12 رای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد.
آرای صادره به شرح زیر است:

*در شکایت رضا اسدی از باشگاه تراکتور به دلیل مطالبه وجه به مبلغ سیزده میلیارد ریالی، تراکتور به پرداخت هشت میلیارد و دویست و دوازده میلیون و پانصد هزار ریال در حق اسدی و همچنین پرداخت هزینه دادرسی محکوم شد.
*شکایت مهدی رحیمی از باشگاه نساجی مازندران بابت مطالبه ششصد میلیون ریالی، کمیته وضعیت بازیکنان رای به محکومیت باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی داد.
*باشگاه بادران دادخواستی به طرفیت باشگاه نساجی مازندران و ایمان غلامی بابت مطالبه غرامت و اعمال محرومیت تقدیم کرد که کمیته وضعیت بازیکنان به استناد بند 11 ماده 11 آیین نامه دادرسی این شکایت را مردود و غیر قابل رسیدگی اعلام کرد.همچنین در دیگر درخواست باشگاه بادران به طرفیت باشگاه خیبر خرم آباد و ابوالفضل طهماسبی بابت مطالبه غرامت و اعمال محرومیت، این شکایت نیز مردود و غیر قابل رسیدگی اعلام شد.
*دانیال مهدیان از باشگاه علم و ادب تبریز شکایتی درخصوص مطالبه وجه دویست میلیون ریالی ارائه کرد که باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد. مهرداد نوری نیز از باشگاه علم و ادب تبریز بابت مطالبه وجه دویست میلیون ریالی شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت کل مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.جئاد علی بابایی در شکایتی مشابه از باشگاه علم و ادب مبلغ دویست و سی میلیون ریال را مطالبه کرد که طبق رای صادره باشگاه علم و ادب به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

*باشگاه شهدا نوین ساری شکایتی از باشگاه دماوند آمل درخصوص موضوع مالکیت را تقدیم کرد و کمیته وضعیت بازیکنان به دلیل عدم ارائه توضیحات از سوی شاکی و ناکافی بودن دلایل اثبات، این شکایت را مردود اعلام و قرار رد دعوا صادر کرد.
در شکایت حسام پورهاشم از باشگاه گل گهر سیرجان به دلیل مطالبه وجه یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال، این باشگاه به پرداخت مبلغ درخواستی و هزینه دادرسی محکوم شد.
*در شکایت غلامرضا گنجی از امین قاسمی نژاد درخصوص مطالبه وجه، از سوی کمیته وضعیت بازیکنان قرار رد دعوا صادر شد.
*شکایت سیدمصطفی موسوی از باشگاه پارس جنوبی جم بابت مطالبه هشتصد و شصت میلیون ریالی، کمیته وضعیت بازیکنان رای به محکومیت باشگاه به پرداخت این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی داد.

*علی گودرزی از باشگاه آلومینیوم اراک شکایتی درخصوص مطالبه وجه یک میلیارد و هشتصد و نود میلیون ریالی ارائه کرد که باشگاه به پرداخت یک میلیارد و هشتصد و چهل میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: