پایگاه خبری خانه فوتبال:

«لشگر مجازی» کلید واژه ای بود که محمد تقوی و محمود فکری پیشکسوتان استقلال برای اولین بار بر زبان آوردند ولی حالا یک پرسپولیسی تصمیم گرفته است از آن استفاده کند.

طرف که مدتی در پرسپولیس پُست گرفته و حالا مجبور است از این تیم جدا باشد درتلاش است به هرشکلی شده باز گردد و برهمین اساس به چند بازیکن با تجربه تیمش سفارش انتشار استوری حمایتی داده است.

استوری حمایتی که بلافاصله پس از پیروزی شیرین پرسپولیس در فولاد منتشر و به همان سرعت هم پاک شد!

 

اخبار تکمیلی حکایت از آن دارد که این مدیر پشیمان و علاقمند به فضای مجازی (در دوران حضور درپرسپولیس) قبل از دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان تیم مجازی و اتاق فکری تشکیل داد و حالا با جدیت بیشتری لشگر مجازی خود را تجهیز کرده است.

لشگری که هدف آن تخریب پرسپولیس، تفرقه انداختن بین مربیان و بازیکنان، به حاشیه راندن این تیم و بزرگنمایی شکست های سرخپوشان به علاوه ضعف های مدیریتی است.

این درحالیست که براساس شنیده ها این فرد نه توانایی درآمدزایی دارد و نه مدیر آرام و بی حاشیه ای است مضاف بر اینکه هیچ شانسی هم برای نشستن روی صندلی مدیریت باشگاه یا حتی پُست سابق خودش ندارد اما به هر دری می زند تا بالاخره یکی باز شود!

در پایان بد نیست این گزارش را با حکایتی از سعدی شیرازی جمع کنیم که به شدت با روحیات برخی مدیران عشق خدمت (!) فوتبال ایران همخوانی دارد؛

" یکی از ملوک خراسان محمود سبکتگین را به خواب چنان دید که جمله وجود او ریخته بود و خاک شده مگر چشمان او که همچنان در چشم خانه همی‌گردید و نظر می‌کرد. سایر حکما از تأویل این فرو ماندند مگر درویشی که به جای آورد و گفت: هنوز نگران است که ملکش با دگران است."

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: