پایگاه خبری خانه فوتبال:

حمید درخشان که چندی پیش در مصاحبه ای عنوان کرده بود «قرارداد یحیی گل محمدی ۱۰ ساله تمدید شود» هنوز هم روی حرف خودش ایستاده است.

او ثبات مدیریت را نیز لازمه موفقیت تیم محبوب خودش می‌داند و… بهتر است خودتان تازه‌ترین صحبت‌های حمید درخشان را بخوانید.

ابتدا از بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان بگویید؟

حمید درخشان گفت:این برد که خیلی شیرین و مهم بود اما اگر اجازه بدهید می‌خواهم اول در خصوص موضوع دیگری صحبت کنم.

خواهش می‌کنیم. بفرمایید؟

دو موضوع در هفته اخیر به وجود آمده که به نظرم به هم مرتبط است و می‌تواند پرسپولیس را به حاشیه بکشاند. اولی بحث شلوغ کاری برخی دوستان و آقایان در فضای مجازی است. اینکه بعضی‌ها برای صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس نقشه کشیده و خود را به عنوان مدیرعامل آینده تیم معرفی می‌کنند!

می‌شود اسم بیاورید؟

حمید درخشان گفت:نه، اسم نیاورم بهتر است. این کارها و رفتارها جالب نیست. پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و این درست نیست که این تیم را فقط برای خودمان یا با خودمان بخواهیم. تفاوت پرسپولیس در این چند سال اخیر که اتفاقا قهرمان و موفق هم بوده با سایر تیم‌ها در این مسئله بوده که پیشکسوتان، پرسپولیس به خاطر پرسپولیس دوست داشته و حمایت کرده اند نه برای خودشان!

می‌شود واضح تر بگویید؟

نیازی به باز کردن این ماجرا نیست. پرسپولیس بزرگانی دارد که بیشتر از ۱۰ سال در این تیم توپ زده اما بی ادعا بیرون نشسته و از تیم پرسپولیس، یحیی گل محمدی، بازیکنان و مدیریت این تیم حمایت می‌کنند. سربسته می‌گویم این پیشکسوتان با بیش از ۱۰ سال سابقه بازی و قهرمانی در پرسپولیس ادعایی ندارند اما برخی‌ها که شاید دو سال هم در این تیم بازی نکرده یا نبوده اند حالا برای صندلی مدیریت باشگاه نقشه می‌کشند! از این دوستان خواهش می‌کنم به آرامش پرسپولیس کمک کنند نه اینکه…

به هرحال قبول کنید که استقلال مدیرعامل جدید خود را شناخته ولی پرسپولیس هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌برد؟

حمید درخشان گفت:من این حرف را قبول دارم. درحال حاضر مجید صدری مشغول کار است و بدون اسپانسر و کارگزار هزینه‌های تیم را تا حدی تأمین کرده است. من حمید درخشان شناختی از ایشان ندارم اما شنیدم آدم معتبری است و در فصل گذشته هم تلاش زیادی برای تأمین منابع مالی تیم انجام داده است.

بدهی‌های فصل گذشته پرداخت شده اما هنوز پیش پرداخت فصل جدید به حساب بازیکنان واریز نشده است؟

شاید هرکس دیگری هم جای صدری باشد کمی‌دست نگه دارد. او تکلیف خودش را نمی‌داند که در پرسپولیس می‌ماند یا قرار است فرد دیگری جایگزین شود؟ به اعتقاد من باید وزارت ورزش به صدری اعتماد کند تا او هم با قدرت و انگیزه بیشتری کار کند. ضمن آن که جلوی یکسری تحرکات و شیطنت‌ها هم گرفته می‌شود.

به نظر شما مجید صدری می‌تواند در این پرسپولیس مدیریت خوبی داشته باشد؟

حمید درخشان گفت:تا جایی که من شنیدم او رابطه خوبی با یحیی گل محمدی و کادرفنی دارد. این هماهنگی می‌تواند به تیم کمک کند.

ببخشید آقای درخشان اما بحث ما در خصوص مدیریت یک مقدار طولانی شد. درمورد بازی فولاد و پرسپولیس صحبتی نکردید؟

جا دارد یک خداقوت و خسته نباشید به مربیان و بازیکنان پرسپولیس به ویژه یحیی گل محمدی بگویم. جمع کردن تیم بعد از شکست تلخ مقابل الهلال سخت بود و حتی نشانه‌های آن در نیمه اول بازی با فولاد خوزستان دیده شد. نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است پرسپولیس به خودش آمد و توانست ۳ گل زیبا و تاکتیکی بزند. به نظرم تعویض‌های خوب یحیی گل محمدی سرنوشت بازی با فولاد را عوض کرد.

شما پس از تمدید قرارداد فرهاد مجیدی اولین نفری بودید که پیشنهاد تمدید قرارداد یحیی گل محمدی آن هم به مدت ۱۰ سال را دادید. از قضا قرارداد سرمربی پرسپولیس هم ۳ ساله تمدید شد. هنوز روی حرف خود هستید؟

حمید درخشان گفت:من همیشه مدافع ثبات در هر کاری هستم. یحیی گل محمدی شایستگی‌های خودش را نشان داده است. در مورد مدیریت باشگاه پرسپولیس هم چنین عقیده ای دارم و معتقدم ثبات در هر شغلی می‌تواند موفقیت را به دنبال داشته باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: