پایگاه خبری خانه فوتبال:

هواداران پرسپولیس با مجید صدری مدیریت فعلی این باشگاه به مشکل خوردند.
هواداران پرسپولیس درخواست جدیدی از مجید صدری دارند. جنگ در فوتبال ایران حالا به مسیر تازه ای هدایت شده و این بار، باشگاه‌های پرطرفدار علیه شرایط اقتصادی سازمان لیگ قیام کرده‌اند. آغازگر این جریان، باشگاه استقلال بود که با استفاده از ایرادات اساسنامه، وارد کارزار جنگ با سازمان لیگ شده و حتی قراردادی با کارگزار جدید خود منعقد کرده تا بتواند از تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی خود، منتفع شود. آنها تلاش زیادی دارند تا از این مسیر، درآمدهای خود را بالا ببرند. به همین علت در یک هفته گذشته فضای فوتبال ایران تحت تاثیر درخواست باشگاه استقلال برای در اختیار گرفتن حق استفاده کامل از تبلیغات محیطی دیدارهای خود قرار گرفت.
آجورلو و همکارانش می‌کوشند با نامه‌نگاری و اعمال فشار به سازمان لیگ، به حق خود برسند و تبلیغات محیطی را در اختیار بگیرند. در صورت رقم خوردن این اتفاق، برگ دیگری از درآمدزایی کلان برای باشگاه‌ها ثبت می‌شود و وابستگی تیم‌ها به بودجه‌های دولتی کاهش می‌یابد.
در این جدال که حالا به درگیری رسانه ای و جنگ بیانیه‌ها بین استقلال و سازمان لیگ کشیده، سید مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس سیاست سکوت را در پیش گرفته است. باشگاه پرسپولیس تنها اقدامی که داشت، انتشار یک بیانیه عجیب در خصوص پیگیری بی سر و صدای اتفاقات بود. آنها به جای حق طلبی در بحث دریافت حق تبلیغات محیطی، به دنبال آن بودند تا پاسخی به سرو صدای رسانه ای باشگاه استقلال بدهند و مدعی بودند هیچ باشگاهی حق ندارد مسائلی که مربوط به همه باشگاه‌هاست را به نام خود سند بزند.
در این شرایط، هواداران پرسپولیس منتظر بودند تا مجید صدری نیز دست به اعتراض بزند و به عنوان یک مدعی وارد عمل شود تا دریافت حق تبلیغات محیطی تسریع شود. بالاخره در هر دعوایی که یک پای آن باشگاه پرسپولیس باشد و یک طرف دیگر، باشگاه استقلال، وضعیت برای پیروزی اهالی فوتبال ایران تسهیل می‌شود.

با علم به این موضوع که استفاده از تبلیغات محیطی، بلیت فروشی و حق پخش، حق واقعی باشگاه‌ها به شمار می‌رود، اعتراض پرسپولیسی‌ها به این موضوع می‌تواند تاثیرات مالی بزرگی در پی داشته باشد اما مشخص نیست صدری با کدام منطق و سیاست، ترجیح داده تا سکوت کند و دفاعی از حق باشگاه پرسپولیس بابت تبلیغات محیطی نداشته باشد.

همین امر، صدای اعتراض هواداران پرسپولیس در فضای مجازی را به اوج خود رساند به خصوص که مدیران باشگاه تراکتور نیز وارد عمل شده و اقدام به نامه نگاری با سازمان لیگ کرده‌اند تا هر چه زودتر صاحب پول تبلیغات محیطی که حق باشگاه‌هاست، شوند.

گفتنی است تقدیر و تشکر سریالی مجید صدری از مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ طی یک ماه گذشته، خشم هواداران این تیم را در پی داشته و حالا سکوت باشگاه در قبال جنگ استقلال و تراکتور با سازمان لیگ، سوژه دیگری برای اعتراض هواداران پرسپولیس از مدل مدیریتی باشگاه ساخته است. باید دید در نهایت چه اتفاقاتی در این زمینه رخ می‌دهد و آیا صدری بالاخره دست از سکوت برمی‌دارد یا نه.

منبع: پارس فوتبال

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: