پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: دو سال پیش یک ضربه در شاهین به حامد لک زدم که آن توپ گل شد ولی این بار او توپ من را مهار کرد.

حسن نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام دادیم و همه دیدند که چقدر با حریف پایاپای بازی کردیم اما متأسفانه بازی را واگذار کردیم.
وی افزود: تیم ما شخصیت خوبی پیدا کرده و با حضور بازیکنانی چون مسعود شجاعی و علیرضا حقیقی در کنار سایر بچه‌ها و جوان‌های تیم انگیزه بسیار خوبی برای مسابقات داریم.
مدافع نساجی در خصوص ضربه‌ای که به سمت دروازه پرسپولیس زد و حامد لک به سختی آن را دفع کرد، گفت: از شانس بد من آن توپ گل نشد. دو سال پیش یک ضربه همین شکل از 30 متری در شاهین به حامد لک زدم که آن توپ گل شد و فکر می‌کنم لک با نوع ضربات من آشنا بود ولی در این بازی بدشانس بودم که آن توپ تبدیل به گل نشد.
نجفی در خصوص هدف‌گذاری نساجی برای فصل بیست و یکم عنوان کرد: ما به این خودباوری رسیده‌ام که کار را برای هر حریفی سخت می‌کنیم. مقابل پرسپولیس حتی برای مساوی هم به زمین نرفتیم و دیدید که دفاع نکردیم ولی تجربه این تیم بود که از نقطه ضعف ما استفاده کرد و به برتری رسید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: