پایگاه خبری خانه فوتبال:

جواد زرینچه در خصوص شروع لیگ بیست و یکم گفت: امیدوارم لیگ امسال یک لیگ پویا و جذاب باشد. با شروع لیگ مشخص شد تیم هایی چون گل گهر، استقلال و سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی می جنگند و تلاش می کنند مقابل حریفانشان امتیازی از دست ندهند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در این فصل شاهد ستاره در لیگ برتر خواهیم بود؟ اظهار داشت: ارزیابی برای این موضوع زود است اما باشرایطی که لیگ ما دارد بعید می دانم چنین اتفاقی رخ دهد. به اعتقاد من باید این کار از پایه صورت بگیرد. چند روز پیش برای سرپرستی در تیم امید با میرشاد ماجدی صحبت می کردم و به او گفتم که اگر در تیم های پایه قوی باشیم، مطمئناً ستاره های زیادی به فوتبال کشورمان معرفی خواهیم کرد. جوانان خوبی داریم که می توانند آینده فوتبال ما را رقم بزنند به شرط آنکه از آنان به درستی استفاده شود و بتوانند راه درست در فوتبال را پیش بروند.

زرینچه در ادامه در خصوص عملکرد استقلال در دو دیدار گذشته برابر هوادار و ذوب آهن اصفهان تأکید کرد: استقلال چند سالی بود که هفته های اول به راحتی امتیاز از دست می داد ولی امسال شروع خوبی داشته است. با وجود اینکه تغییرات زیادی در استقلال به وجود آمد اما با اعضای تیم با آرامش کار را شروع کردند و توانستند دو دیدار اول را با موفقیت به پایان برسانند. مدیران استقلال و کادر فنی باید هوشیار باشند و اجازه ندهند حاشیه سازان آنها را از مسیر اصلی دور کنند. مشکلات استقلال نسبت به فصل گذشته مرتفع شده و این هماهنگی بین کادر فنی و مدیریت باعث شده تا آرامش به اردوی آبی پوشان بازگردد و این می تواند نوید خوبی برای استقلال باشد که امسال هدفش قهرمانی در لیگ برتر است.

مدافع پیشین استقلال در خصوص حضور بازیکنان خارجی و گلزنی «کوین یامگا» مقابل ذوب آهن، خاطرنشان کرد: فوتبال ما مهاجمان خوبی دارد. بازیکنان باتجربه ای در خط حمله داریم اما انتخاب بازیکنان خارجی خوب و با کیفیت می تواند به فوتبال ما کمک کند. یامگا یک بازیکن سرعتی، چارچوب شناس و موقعیت سنج است و دیدیم در اولین بازی توانست دوبار دروازه حریف را باز کند. بنابراین اعتقاد دارم وسواس در انتخاب بازیکنان خارجی بهترین کاری بود که کادر فنی انجام داد و باید منتظر باشیم و ببینیم دیگر بازیکن خارجی استقلال چه عملکردی خواهد داشت.

وی در مورد دیدار روز شنبه آبی پوشان برابر سرخ پوشان تبریزی، گفت: جدال تراکتور و استقلال از سالها پیش همیشه جذاب بوده است. در شرایطی که استقلال در دو هفته اخیر داشته و تیم از لحاظ روحی و روانی و مسائل فنی، آمادگی خوبی دارد و بازی هم در زمین چمن خوب ورزشگاه آزادی صورت خواهد گرفت، اعتقاد دارم استقلال می تواند برنده این بازی باشد به شرط اینکه نکات فنی که مربیان به بازیکنان گوشزد می کند را به خوبی در زمین پیاده کنند.

زرینچه در پاسخ به این پرسش که آیا قرار بود سرپرست تیم امید شوید؟ خاطرنشان کرد: میرشاد ماجدی صحبت کرده بود اما من دوست دارم کار فنی انجام بدهم. به ماجدی گفتم که اگر از لحاظ فنی صلاحیت دارم و مرا قبول دارید یکی از تیم های نوجوانان و جوانان را به من بدهید تا من هم بتوانم کار را با تیم های پایه شروع کنم!

کاپیتان پیشین استقلال در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا تیم امید ما می تواند بعد از گذشت سالها به المپیک صعود کند یا خیر؟ تصریح کرد: کار سختی در پیش است. در مرحله دوم مسابقات مقدماتی، تیم ها به مراتب بهتر خواهند شد. بنابراین اگر قرار است به المپیک صعود کنیم باید برای مرحله دوم برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم تا بتوانیم با یک تیم آماده راهی المپیک شویم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: