پایگاه خبری خانه فوتبال:

ژاوی هرناندس در حالی اصلی‌ترین گزینه جانشینی رونالد کومانِ اخراجی در بارسلونا است که باشگاه السد قطر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که این سرمربی اسپانیایی قراردادی دو ساله با این باشگاه دارد و به طور کامل روی بازی‌های آینده این تیم متمرکز است تا صدرنشینی‌شان در لیگ را حفظ و از عنوان قهرمانی‌شان دفاع کند. در قرارداد اسطوره باشگاه بارسلونا با السد قطر، بند فسخ یک میلیون یورویی وجود دارد.

نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد؛ رافائل یوسته نایب‌رئیس باشگاه بارسلونا و متئو آلِمانی مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسلونا که به دوحه سفر کرده‌اند تا با مسؤلان باشگاه السد برسر ژاوی رایزنی کنند، روز پنجشنبه با هافبک پیشین بارسا ملاقاتی داشته‌اند و گفته‌اند بدون هیچ مشکلی او را به بارسلونا خواهند برد.

نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا نیز مدعی شد؛ ژاوی 41 ساله به اطلاع بازیکنانش در السد رسانده که هفته آینده این تیم را ترک خواهد کرد. طبق این گزارش؛ موضوع فسخ قرارداد این مربی اسپانیایی قطعی است و او در تمامی جنبه‌ها هم با بارسلونا به توافق رسیده است، اما تا تاریخ 4 نوامبر (پنجشنبه 13 آبان) به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید بارسا معرفی نخواهد شد.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا هم خبر داد؛ مذاکرات بارسلونا با ژاوی در مراحل پایانی خود است و همه چیز برای امضای قرارداد آماده است که پس از فسخ رسمی قرارداد این مربی اسپانیایی با السد این اتفاق خواهد افتاد. رومانو در ادامه مدعی شد؛ بارسلونا قصد دارد تا پایان بازی‌هایی که السد می‌خواهد ژاوی بالای سر تیم باشد، منتظر بماند، یعنی تا تاریخ 3 نوامبر (چهارشنبه 12 آبان).

«اسپورت» همچنین مدعی شد با آمدن ژاوی هرناندس به بارسلونا، انتظار می‌رود بازیکنانی همچون کلمنت لنگله، اریک گارسیا و ریکی پویگ فرصت بیشتری برای بازی پیدا کنند و در مقابل بازیکنانی نظیر ممفیس دپای، لوک دیونگ، فیلیپه کوتینو و جرارد پیکه می‌توانند از ترکیب اصلی فاصله بگیرند.

بارسا که در حال حاضر با 15 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی لالیگاست، از ساعت 22:30 امشب (شنبه) در هفته دوازدهم این رقابت‌ها به مصاف آلاوس می‌رود، این در حالی است که سرخی بارخوان به طور موقت هدایت آبی‌واناری‌ها را برعهده خواهد داشت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: