پایگاه خبری خانه فوتبال:

کارشناسان و مربیان بزرگ دنیا معتقدند تیمی می تواند در طول یک فصل فوتبالی موفق شود و نتیجه خوبی بگیرد که نقل و انتقالات خوبی را پشت سر گذاشته باشد.

پرسپولیس به عنوان قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر ۳ مهره کلیدی خود یعنی محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی و شهریار مغانلو را از دست داد که ۲ نفر اول بازیکنان فیکس تیم ملی هستند.

به جای این نفرات اما پرسپولیس نفراتی چون رضا اسدی، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، حامد پاکدل و رضا دهقانی را جذب کرد که از بین این نفرات اسدی تنها بازیکنی است که  در همه بازی‌ها به صورت فیکس بازی کرده است. بقیه بازیکنان جدید پرسپولیس هم خیلی فرصت بازی پیدا نکردند.

 

این بازیکنان از نظر کادرفنی پرسپولیس هنوز به آن مرز از آمادگی و کیفیت نرسیدند که بتوانند در ترکیب ثابت پرسپولیس بازی کنند. یکی از دلایلی که همه به اتفاق روی آن نظر داشتند این بود که پرسپولیس نقل و انتقالات خوبی نداشت و بازیکنانی که به این تیم آمدند ضعیف‌تر از جدا شده‌ها هستند. موضوعی که به طور حتم یکی از دلایل اصلی شکست پرسپولیس مقابل الهلال هم بود.

در دیدار مقابل آلومینیوم که اولین باخت پرسپولیس در فصل جدید رقم خورد؛ رضا دهقانی، حامد پاکدل، علیرضا ابراهیمی به همراه رضا اسدی از خریدهای این فصل پرسپولیس فرصت بازی پیدا کردند ولی اصلا عملکرد خوبی نداشتند. عملکرد این بازیکنان جدید به حدی بد بود که هواداران عصبانی پرسپولیس همین اول کار از این بازیکنان انتقاد کردند و آنها را در حد پرسپولیس نمی‌دانند.

هرچند قضاوت در خصوص عملکرد این بازیکنان زود است و تنها ۳ هفته از شروع لیگ گذشته ولی تجربه و البته کیفیت این بازیکنان نشان می دهد باید با تردید بیشتری به آینده این بازیکنان در پرسپولیس نگاه کرد.

 هر چند، چند بازیکن دیگر هم در لیست نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی حضور داشتند که باشگاه موفق به خرید آن ها نشد اما همه این خریدهای جدید همگی با نظر یحیی گل محمدی به پرسپولیس آمدند و سرمربی پرسپولیس خودش این بازیکنان را انتخاب کرده بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: