پایگاه خبری خانه فوتبال:

هوراکان لاس هراس در دیداری در استان مندوزا به مصاف فرو ده جنرال پیکو رفته بود و در حالی که تیم مهمان در واسط نیمه دوم با نتیجه ۱-۳ پیش بود، این درگیری مسلحانه به وجود آمد.

در تصاویری که توسط کانال سه پامپا منتشر شده مشخص است که تمامی بازیکنان و داوران با هراس و تعجب از زمین بازی خارج شده و هواداران نیز سعی می‌کنند با شنیدن صدای تیراندازی سنگر بگیرند تا در امان بمانند.

بعضی از منابع خبری مدعی شده‌اند که این اتفاق به این دلیل رخ داد که هواداران هوراکان با یکدیگر درگیر شده بودند و ناگهان کنترل شرایط کاملا از دست آنها خارج شد.

روزنامه آرژانتینی اوله همچنین خبر داده که در جریان این درگیری‌ها یکی از گلوله‌های شلیک شده به شانه مائوریسیو رومرو، سرمربی فرو، برخورد کرده و باعث مجروح شدن این مربی شده است.

پس از آن ویدوهایی نیز از این مربی منتشر شد و در نهایت این باشگاه با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود تایید کرد که او به بیمارستان منتقل شده تا گلوله از دستش خارج شود و جراحت ایجاد شده تحت درمان قرار بگیرد. در این توییت آمده: «شرایط رومرو خوب است و خطر رفع شده است. او پس از ترک ورزشگاه در بیمارستان محلی تحت نظر قرار گرفت و حالا در حال گفتگو با پلیس است.»

175685

هوراکان نیز با انتشار بیانیه‌ای رسمی نسبت به اتفاقات رخ داده واکنش نشان داد و نوشت: «ما بخشی از وحشی‌گری هستیم که درک آن دشوار است. رهبران فوتبال آرژانتین یک بار و برای همیشه باید اقداماتی سازنده انجام داداه و به ما اجازه دهند که همچنان به این ورزش باور داشته باشیم. این باشگاه همواره به دنبال دفاع از ارزش‌ها و سلامتی وزشکارانش بوده است. کسانی که دخالت مستقیمی در دنیای فوتبال دارند باید امروز بیشتر از هر زمان دیگر اقداماتی را به کار بگیرند که ما دیگر چنین اتفاقاتی را تجربه نکنیم.»

منبع: ورزش۳

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: