پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مذاکرات جدیدی را با مدیران باشگاه آغاز کرده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به مدت دو روز در تمرینات این تیم غایب بود تا شایعه تمایل او به جدایی رنگ و بویی جدی بگیرد اما بازگشت او به تمرینات از روز گذشته این شایعات را کمرنگ کرد با این وجود گفته می‌‌شود که جهانی به دلیل پیشنهاد باشگاه فولاد خوزستان قصد جدایی از ذوب‌آهن را دارد و به همین خاطر به دنبال دریافت رضایت‌نامه از ذوب‌آهن است.

با اینحال جهانی هنوز با ذوب‌آهن یک فصل دیگر قرارداد دارد و به همین خاطر برای جدایی باید پول رضایتنامه یا همان بند فسخ را پرداخت کند و این اولین مانع جدایی هافبک گاندوها خواهد بود. البته بین جهانی و فولاد فقط گفت‌وگویی اولیه انجام شده و به نظر می‌رسد این بازیکن از مقصد جدید اطمینان کامل ندارد.

در همین راستا جهانی در حال حاضر مشغول مذاکره با باشگاه ذوب‌آهن است تا قرارداد خودش را با مبلغ بیشتری بروز کند. البته او در تابستان 1400 نیز چنین درخواستی را از باشگاه ذوب‌آهن داشت که با مخالفت مدیریت باشگاه مواجه شد.

موضع باشگاه ذوب‌آهن نیز در حال حاضر این است که میلاد جهانی بازیکن باشگاه است. به همین خاطر مذاکرات دو طرف ادامه دارد و باید دید تا شانزدهم آبان که پایان نقل و انتقالات لیگ برتر است، مدیران ذوب‌آهن چه تصمیم خواهند گرفت.

میلاد جهانی در حال حاضر در تمرینات ذوب آهن حاضر است و به همراه سایر نفرات برای دیدار هفته چهارم مقابل سپاهان برنامه‌های تیمی را پشت سر می‌گذارد.

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: