پایگاه خبری خانه فوتبال:

امیر علی حسینی در حاشیه جلسه مدیران باشگاه‌ها با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ در خصوص اقدامات باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب کالدرون اظهار داشت: وقتی رأی قطعی شد، طلبکار و بدهکار وظایفی دارند. از جمله وظایف طلبکار اعلام شماره حساب است. وکیل کالدرون و خوآکین از سوئیس برای ما شماره حساب‌ها را فرستاد. مدیریت از من خواست چون واریز وجه به کشور سوئیس با مشکل مواجه است، حسابی در ترکیه را از آنها بگیریم. من با وکیل نتوانستم تماس بگیرم، اما از طریق خود کالدرون و خوآکین، مترجم و مدیر برنامه‌های آنها و همچنین پسر کالدرون با آنها صحبت کردم، اما به نتیجه‌ای نرسیدیم.

وی افزود: این را به صدری اطلاع دادم که نتوانستیم شماره حسابی در ترکیه بگیریم و او در حال انجام کارهاست تا پول از طریق همان شماره حساب در سوئیس منتقل شود.

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چرا آنها شماره حساب سوئیس می‌دهند و همکاری نمی‌کنند، گفت: آنها شماره حسابی را در ابتدا اعلام کردند و رأی فیفا را گرفتند. شاید نمی‌خواهند انعطافی نشان بدهند و می‌خواهند طبق قانون و رأی عمل کنند. من با خوآکین هم که صحبت کردم گفت من اروپایی هستم و چرا باید شماره حسابی در ترکیه داشته باشم. ندارم که بدهم، در اروپا هستم و شاید حرفش هم منطقی باشد.

حسینی در مورد اینکه آیا از ابتدا در جریان بوده‌اند که باید پول را به حسابی در سوئیس واریز کنند، اظهار داشت: وقتی رأی می‌آید، به بدهکار می‌گویند ظرف ۳۰ تا ۴۵ روز باید وجه را پرداخت کنید و به طلبکار هم می‌گویند در اسرع وقت شماره حساب را اعلام کند. آنها شماره حساب را اعلام کرده بودند، اما مدیریت اعلام کرد چون شماره حساب در سوئیس است واریز پول با مشکل مواجه می‌شود. ما برای وودیمیر و برانکو هم پول را در اقساط مختلف پرداخت کردیم و یک پروسه زمانبر بود.

وی در مورد اینکه چه زمانی واریز وجه انجام می‌شود، گفت: تامین منبع توسط صدری انجام شده و احتمالا همکاران مالی باید این کار را انجام بدهند، من کار مالی انجام نداده‌ام.

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا مجوز بانک مرکزی برای باشگاه ارسال شده، عنوان کرد: نمی‌دانم. وقتی پول پرداخت شد باید فیش‌های پرداختی را به فیفا بدهم و بتوانم پنجره را باز کنم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: