پایگاه خبری خانه فوتبال:

با گذشت 3 هفته از آغاز لیگ برتر فوتبال، نماینده مشهد هنوز اسم تیمش را نمی داند و هر روز از آن با یک اسم در رسانه ها یاد می شود
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه پدیده این روزها شرایط سختی را تجربه می کند و در هفته های اخیر انواع و اقسام حواشی پیرامون مدیریت و همچنین کادر فنی و بازیکنان مطرح شده است.

از عدم سفر بازیکنان این تیم به رفسنجان برای بازی با مس تا تعویض رضا مهاجری تنها بعد از 2 هفته کار با این تیم گرفته تا سکته قلبی مالک باشگاه، تنها بخشی از حواشی سه هفته ابتدایی پدیده یا همان شهرخودرو است.

اتفاق دیگر در مورد نماینده مشهد، نام باشگاه است. مالک این باشگاه مدعی است نام این تیم شهرخودرو است اما مسئولان معتقدند این تیم پدیده نام دارد. اگرچه کامرانی فر چند شب پیش در برنامه فوتبال برتر ادعا کرد ارکان قضایی به ما نامه زدند که باید نام تیم شهر خودرو باشد.
|این ادعای کامرانی فر در شرایطی مطرح شده که احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی تمامی این موارد را رد می کند. اصولی با انتقاد از کسانی که نام باشگاه را شهرخودرو عنوان می کنند، به فارس گفت: "تعجب من از این است که وقتی فوتبال ما در آسیا در رنکینگ اول حضور دارد، چگونه سازمان لیگ اصرار دارد که نام باشگاهی را که مجوز قانونی ندارد، به شهر خودرو تغییر بدهد؟ این باشگاه مجوز و کمیسیون ماده 5 در اختیار ندارد. از مدیرکل استان نیز این موضوع را استعلام گرفتم و گفتند اصلا چنین باشگاهی با مجوز و کمیسیون ماده 5 به ثبت نرسیده است. به سازمان لیگ هم این موضوع را منتقل کردیم ولی بعد که پیگیری انجام دادم با ارائه یک نامه به من گفتند یک مدرسه فوتبال به نام حمیداوی در شهر مشهد ثبت شده است. شما تصور کنید تیمی با نام یک مدرسه فوتبال در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده است."

وی ادامه داد: "نمی‌دانم برخی آقایان که یک برنامه ساده را نمی‌توانند اجرا کنند، چگونه اصرار دارند که نام این تیم به شهر خودرو تغییر کند؟ کل آسیا لیگ برتر کشورمان را رصد می‌کنند و مجوز کمیسیون ماده 5 این باشگاه به اسم پدیده ثبت شده اما سازمان لیگ اصرار دارد این باشگاه شهرخودرو باشد."

صحت ادعای اصولی نامه ای است که در آخرین روزهای سال 99 توسط اداره کل ورزش و جوانان خراسان به هیات فوتبال ارسال می شود. در این نامه تاکید شده که هیچگونه مجوز و پروانه ای برای باشگاه مربوطه صادر نشده است.

با این وجود بهتر است فدراسیون و سازمان لیگ در خصوص نام باشگاهی که هیات فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان و مالک آن با یکدیگر بر سر اسم و اموراتش اختلافات شدید دارند، هر چه سریعتر تصمیم لازم را اتخاذ کنند؛ باشگاهی که حتی رنگ پیراهن تیمش را هم تغییر داده و مشخص نیست در آن چه می گذرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: