پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز گفت:قرار شد سازمان لیگ تبلیغات محیطی را انجام دهد و نمی‌توان این امر را به باشگاه‌ها محول کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رسول فلاح بعد از برگزاری نشست مدیران باشگاه‌ها با مسئولان فدراسیون فوتبال پیرامون تبلیغات محیطی فوتبال اظهار داشت: ما به عنوان تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر در جریان اتفاقات سال‌های گذشته نیستم، اما درخصوص تبلیغات محیطی تلاش کردم تا در جلسه بیشتر شنونده باشم تا اطلاعات کافی را کسب کنم و اگر قرار باشد حرفی بزنم در راستای کمک به فوتبال کشور باشد. 
وی ادامه داد: برای پیشرفت گاهی باید اختلاف نظر و اختلاف سلیقه هم وجود داشته باشد. در خصوص جلسه امروز باید بگویم من چندین سال است که در فوتبال حضور دارم و شاهد جلسه بسیار خوبی بین باشگاه‌ها و فدراسیون بودیم. جلسه به نوعی جنبه همدلی داشت. فکر می‌کنم تنها 3-4 نماینده از باشگاه‌ها غایب بودند که اگر حضور داشتند خیلی بهتر بود. 

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز در پاسخ به این سوال که آیا با موضوعات مطرح شده در جلسه موافق بود یا مخالف، گفت: مخالف و موافق نداریم؛ ما جمع شدیم تا ببینیم چه کنیم تا راندمان کاری‌مان بالا برود و در آینده بهره‌بری بیشتری از فوتبال داشته باشیم و به نوعی حق فوتبال را بگیریم. در جلسه امروز دو موضوع مطرح شد؛ یکی بحث مجوز حرفه‌ای که صحبت‌های خوبی در مورد آن مطرح شد. در مورد تبلیغات دور زمین هم آیین‌نامه سازمان لیگ و فدراسیون و... از قدیم به گونه‌ای بوده که سازمان لیگ متولی آن به شمار می‌رود، اما حالا چند باشگاه نظر دیگری دارند وگرنه سایر باشگاه‌ها با همان روند سابق موافق بودند. 

فلاح خاطرنشان کرد: قرار شد سازمان لیگ تبلیغات محیطی را انجام دهد و نمی‌توان این امر را به باشگاه‌ها محول کرد. نباید به کشورهای اروپایی نگاه کرد، چون وضعیت اقتصادی ما با آنها قابل مقایسه نیست. باید به داشته‌های خودمان قانع باشیم. به مدیران باشگاه‌ها گفتم که یک کلمه‌ به نام نفاق و یک کلمه هم به نام وفاق داریم. درخواست کردم بجای نفاق، نگاه مثبت به موضوع داشته باشیم. باید بجای همزبان بودن، همدل شویم تا به نتیجه درستی برسیم. خداوند به جمعی نگاه می‌کند که دنبال خدمت صادقانه باشد. 

وی ادامه داد: در پایان قرار شد همین اتفاق افتاد و مقرر شد تا با همدلی و وفاق حق فوتبال را بگیریم. انسجام و اتحاد بین باشگاه‌ها باید بیشتر شود تا رفته رفته به سمت صداوسیما رفته و بتوانیم آنجا حق‌مان را بگیریم. متاسفانه ما اصل را رها کرده و به دنبال فرع هستیم. در جلسه امروز موضوع صداوسیما مطرح نشد. اختلاف سلیقه‌ها به رشد فوتبال کمک می‌کند. در پایان مقرر شد کارگروهی که از قبل وجود داشت تقویت شود تا تبلیغات محیطی را با کیفیت بهتری برعهده بگیرد. اینجا مجلس شورای اسلامی نیست که بخواهد موافق و مخالف داشته باشد. همه نظرات خود را اعلام می‌کنند و این به معنی موافق و مخالف نیست.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز گفت: آجورلو طرحی داده بود تا هر باشگاهی خودش تضمین کند و تبلیغات را بگیرد؛ این در حالی است که متولی این کار سازمان لیگ است. در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که همان روال سابق ادامه پیدا کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: