پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:با توجه به دیدار قبلی که نتیجه خوبی نگرفتیم انگیزه بیشتری برای کسب سه امتیاز داریم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: من هم به نوبه خودم از طرف خودم و بچه ها درگذشت احسانی راد را خدمت خانواده وی و هواداران تسلیت می‌گویم. هر بازی ما شبیه یک فینال است و با توجه به دیدار قبلی که نتیجه خوبی نگرفتیم انگیزه بیشتری برای کسب سه امتیاز داریم.
وی ادامه داد: مقابل تیمی بازی داریم که می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد، از لحاظ بازیکن، مربی و امکانات آنها شرایط خیلی خوبی دارند که می‌توانند مکمل هم باشند و تیم خوبی را تشکیل داده‌اند. پس از دیدار با آلومینیوم با توجه به فشردگی مسابقات فرصت آنچنانی برای تمرین کردن نداشتیم و بیشتر بحث ریکاوری و کارهای تاکتیکی است.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید سعی  کنیم که خود را زود پیدا کنیم و شرایط بهتری داشته باشیم. باید بیشتر تمرین کنیم تا هم بازی خوبی انجام بدهیم و هم نتیجه خوبی کسب کنیم. کسب سه امتیاز با توجه به حساسیت دیدار با  گل‌گهر خیلی برای ما مهم است و باید برای رسیدن به آن بیشتر تلاش کنیم. 

گل‌محمدی در مورد اینکه پرسپولیس در بازی با فولاد نشان داد می‌تواند باخت به الهلال را فراموش کند و آیا پس از باخت با آلومینیوم این اتفاق مقابل گل‌گهر تکرار خواهد شد توضیح داد: اگر بتوانیم از شکست درس گرفته و نقاط ضعف خود را پیدا کنیم می‌تواند به تیم کمک شود. سال گذشته هم مقابل آلومینیوم شکست خوردیم اما پس از‌ آن واکنش خیلی خوبی داشتیم و پس از آن 6 برد پشت سر هم به دست آمد. اکنون هم می‌توانیم چنین وضعیتی داشته باشیم به این شرط که بیشتر انرژی گذاشته و تمرکز داشته باشیم تا نقاط ضعف‌مان برطرف شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: