پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان توضیحاتی را در خصوص عدم حضور نمایندگان این باشگاه در نشست هماهنگی پیش از بازی مقابل پرسپولیس ارائه کرد.
حیدر افسری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عدم حضور در جلسه هماهنگی پیش از دیدار گل‌گهر و پرسپولیس اظهار داشت: معمولا سازمان لیگ و هیأت فوتبال زمان و مکان برگزاری نشست هماهنگی پیش از بازی را به صورت کتبی یا تلفنی و یا حتی پیامکی اطلاع می‌دهند.
وی افزود: در حالیکه من منتظر اطلاع رسانی بودم، نه به صورت مکتوب به ما چیزی اعلام شد و نه تماسی گرفتند. این طور نبوده که بخواهیم بی‌احترامی کنیم یا در جلسه حاضر نشویم. واقعاً اطلاع نداشتم.کنفرانس خبری را به مدیر رسانه تیم اعلام کردند اما زمان جلسه هماهنگی به من اعلام نشد. مدیر رسانه تیم هم تصورش بر این بوده که من در جریان چگونگی برگزاری جلسه هماهنگی پیش از بازی هستم اما من هم اصلا مطلع نبودم.

مدیر تیم گل‌گهر تصریح کرد: معمولا در تهران جلسه هماهنگی را قبل از بازی برگزار می‌کنند اما من تصورم بر این بود که چون اطلاع داده نشده، احتمالاً با توجه به اینکه روز جمعه است این جلسه امشب یا حتی فردا صبح برگزار می‌شود. کما اینکه برای مسابقات دیگر چنین شرایطی وجود داشته است.

افسری در خصوص اینکه پیروانی از این اتفاق بسیار ناراحت و گله‌مند شده و آیا ممکن است حاشیه امروز روی بازی فردا تأثیر بگذارد گفت:‌ خیر، اتفاق خاصی نیفتاده است. ما هم بارها در  جلسات هماهنگی بازی‌های مختلف شرکت کردیم و از تیم حریف یا دیر آمدند یا حاضر نشدند که به صورت تلفنی هماهنگ کردند. من برای اولین بار است نتوانستم در نشست هماهنگی بازی حاضر شوم که آن هم به خاطر بی‌اطلاعی من بوده است. اتفاق خاصی نیفتاده که بخواهد حاشیه‌ساز شود. من خودم با افشین پیروانی تماس می‌گیرم و به او توضیح می‌دهم که کوتاهی از ما نبوده، من مطلع نبودم و از او عذرخواهی می‌کنم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: