پایگاه خبری خانه فوتبال:

ژاوی  سرمربی جدید  بارسلونا  لقب گرفته و بسیاری امیدوار هستند تا او بتواند اوضاع آشفته در تیم را سر و سامان بدهد. 

این تیم امشب در چارچوب رقابت‌های لالیگا میهمان سلتاویگو در بالایدوس است و باید ۳ امتیاز بازی را کسب کند تا از صدر جدول بیشتر از این فاصله نگیرد.

بارسلونا در ۶ بازی اخیر مقابل سلتاویگو در بالایدوس تنها به یک برد رسیده است. آنها فصل گذشته با حضور مسی در نیوکمپ نیز مقابل این تیم شکست خوردند

بارسلونا در جدول لالیگا با یک بازی کمتر و ۱۱ بازی ۱۶ امتیاز دارد و رده نهم قرار گرفته است. رئال سوسیداد با ۱۲ بازی و ۲۵ امتیاز صدرنشین و رئال مادرید با ۱۱ بازی و ۲۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته است. آبی اناری ها اکنون ۸ امتیاز با کهکشانی‌ها فاصله دارند و باید بتوانند به جمع ۴ تیم بازگردند.

بارسلونا در بازی امروز با هدایت «سرخی بارخوان» به مصاف سلتاویگو خواهد رفت و پس از آن بازی های ملی آغاز خواهد شد. به نظر می رسد روز دوشنبه معارفه ژاوی برگزار شود و او در بازی ۲ هفته آینده در دربی کاتالونیا مقابل اسپانیول یعنی ۲۹ آبان برای اولین بار روی نیمکت آبی اناری ها بنشیند.

سرمربی جدید بارسایی ها قصد دارد در اسرع وقت ۳ اقدام ضروری برای احیای تیم انجام دهد.

رسیدگی به کادر پزشکی در اولویت

برای احیا شدن بارسلونا توسط ژاوی ، ۳ اقدام ضروری در اسرع وقت باید انجام شود. اسپورت از این نوشت که سرمربی جدید بارسلونا هر چه سریع تر باید به برخی اتفاقات تیم سر و سامان بدهد که مهمترین آنها رسیدگی با کادر پزشکی تیم است. 

آگوئرو در بازی مقابل آلاوز به دلیل مشکل قلبی به بیرون از زمین رفت و ۳ ماه مصدوم شد

رسانه اصلی کاتالونیا نوشت که مهمترین کار ژاوی در لحظه بازگشت به بارسلونا رسیدگی به اوضاع آشفته کادر درمان تیم است. این تیم اکنون ۸ مصدوم بزرگ دارد و مشخص نیست که چرا بازیکنان این تیم مرتب مصدوم می‌شوند و ستاره‌ای مثل دمبله چرا هیچ وقت در اوج آمادگی بدنی قرار ندارد.

ژاوی در اولین اقدام، رسیدگی جدی به کادر پزشکی بارسلونا خواهد داشت و «دکتر ریچارد پرونا»، پزشک ۲۵ ساله بارسلونا را به این تیم بازخواهد گرداند.

ریچارد پرونا در کنار لوئیز انریکه در سال ۲۰۱۴ / این دکتر در سال ۲۰۲۱ تیم را پس از ۲۵ سال ترک کرد

متحد شدن در کادر فنی

در گام دوم ژاوی می‌خواهد کادر فنی خود در باشگاه السد را به نیوکمپ آورد. برادرش اسکار و دستیارش، «سرخیو آلگره» یکی از اهداف مهم ژاوی است. مربی بدنسازی السد، «ایوان تورس» ، روان‌شناس السد «کارلوس نوگیرا» و ۳ استعدادیاب تیم به نام‌های «دیوید پِرَتس» ، «تونی لوبو» و «سرخیو گارسیا» به کادر فنی ژاوی اضافه خواهند شد. 

ژاوی علاقه مند به استرلینگ

در قدم آخر ژاوی برنامه ریزی کرده که بتواند در پنجره زمستانی یک وینگر مناسب خریداری کند زیرا تمام اندیشه‌هایش بر پایه وینگرهای چپ و راست چیده خواهد شد.

ژاوی در اسرع وقت می‌خواهد شرایط فیزیکی «عثمان دمبله» را بهبود بخشد و بتواند از او در پست‌های وینگر چپ و راست استفاده کند. 

استرلینگ در این فصل به یک نیمکت نشین بدل شده و علاقه دارد در زمستان راهی تیمی دیگر شود

از رحیم استرلینگ نیز به عنوان یکی خریدهای احتمالی بارسلونا صحبت می‌کنند. ژاوی به او علاقه مند است و می‌خواهد از ستاره منچسترسیتی در وینگر چپ و راست استفاده کند. به نظر می‌رسد این تیم در پنجره برای خرید ستاره‌های ارزان قیمت و انتقال قرضی برنامه‌های زیادی داشته باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: