پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمدرضا خلعتبری پس از شکست سپاهان مقابل تیم فوتبال ذوب آهن گفت:به ذوب آهن تبریک می‌گویم، با این تیم رقیب هستیم ولی هم شهری ما هستند که برای آنها در ادامه فصل آرزوی موفقیت می‌کنم. این باخت چیزی از ارزش‌های سپاهان کم نکرد، بازی بعدی با تراکتور است که تمام تلاش خود را می‌کنیم سه امتیاز آن را بگیریم و این باخت را فراموش کنیم، هرچند شکست ناراحت کننده است.

محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم سپاهان با بیان اینکه اگر اجازه داشتم راجع به داوری صحبت می‌کردم، حرف هایش را از سر گرفت و گفت:در سه هفته اول لیگ داوران جوان خوبی بازی ما را قضاوت کردند، داور دربی اصفهان حیدری بود که اجازه ندارم راجع به این داور نظر دهم. صحنه‌ای که در محوطه جریمه روی من اتفاق افتاد خطا نبود، من اهل دروغ نیستم و نمی توانم دروغ بگویم که پنالتی بوده است. قبل از گل ذوب آهن کرنر شد که داور نگرفت و اعتراضات طبیعی است.

محمدرضا خلعتبری در مورد اخراج علی محمدی هم صحبت کرد و گفت:علی محمدی نباید اخراج می‌شد، چند بار آن صحنه را دیدم برخوردی صورت نگرفت و داور اگر قصد کارت دادن داشت باید به هر دو بازیکن کارت زرد را نشان می‌داد.

بخش پایانی صحبت های خلعتبری هم در مورد هوادار سپاهان بود:بعد از بازی این خبر را شنیدیم که بسیار ناراحت کننده بود، محرم نویدکیا قبل از بازی از هواداران خواهش کرد دنبال اتوبوس نیایند زیرا جاده لغزنده است. به خانواده این هوادار تسلیت می‌گویم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقی نباشیم زیرا پشت ما به این هواداران گرم است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: