پایگاه خبری خانه فوتبال:

خانه‌ای که کوین دِبروینه، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، برای دوران بازنشستگی‌اش در بلژیک در نظر گرفته شامل استخری بزرگ و زمین بسکتبال بی‌نظیری است.

ستاره ۳۰ ساله منچسترسیتی در سال ۲۰۱۷ با «میشل لاکروی» ازدواج کرد و صاحب ۳ فرزند به نام‌های میسون (۵ ساله)، رم (۳ ساله) و سوری (۱ ساله) شد. این خانواده ۵ نفره اغلب در تعطیلات تابستانی به خانه خود در «بولدربرگ» بلژیک می‌روند. دبروینه قبل از یورو ۲۰۲۰ به آنجا رفت تا دوران ریکاوری بعد از مصدومیت در ناحیه بینی و چشمش را بگذراند. به نظر می‌رسد که رفتن به این خانه لوکس نتیجه‌بخش بود و دبروینه بهبود پیدا کرد و به موقع به مسابقات یورو رسید. اما تیم ملی بلژیک در نهایت در مرحله یک‌چهارم نهایی از مسابقات خداحافظی کرد و ایتالیا قهرمان این تورنمنت شد.

6o9dTbVYZGsi

خانه واقع در بولدربرگ جایی است که دبروینه می‌خواهد بعد از کنار گذاشتن فوتبال باقی عمرش را در آن بگذراند. به نظر می‌رسد که این مکان برای ستاره لیگ برتری مناسب باشد تا از دوران بازنشستگی‌اش به اندازه کافی لذت ببرد. اما شوق و ذوق و تمرکز دبروینه بر کسب افتخارات بیشتر برای من‌سیتی نشان می‌دهد که هنوز خیلی راه مانده تا قصد خداحافظی داشته باشد.

3d8Maa3yQv9p

مربی او پپ گواردیولا اوایل این هفته به میدان آمد تا از عملکرد ضعیف بازیکن بلژیکی‌اش در شروع فصل دفاع کند. وقتی در مورد افت عملکرد این بازیکن سؤال پرسیده شد، پپ گفت: «نمی‌توانید تصور کنید که او چه بازیکن خوبی است. وقتی قرار باشد میلیون‌ها بازی انجام دهید قطعاً دوران افت و اوج خواهید داشت. من می‌دانم او چکار می‌کند. نحوه تمرین کردنش عالیست. به خوبی می‌داند که همیشه از حمایت ما برخوردار است. من هم بازیکن فوتبال بوده‌ام و کاملاً درک می‌کنم که یک بازیکن نمی‌تواند همیشه عملکردی عالی و بی‌نقص داشته باشد. او هم مانند همه روزهای خوب و بد دارد. خودش بهتر از دیگران می‌داند که چطور میتواند عملکردش را بهتر کند. ما گاهی فراموش می‌کنیم که آنها هم انسان هستند. آنها در هشت یا نه سال گذشته، سالانه فقط سه هفته تعطیلات دارند. خستگی می‌تواند تاثیر بگذارد. برای بازیکنانی که قدرت بدنی بالاتری دارند تحمل این شرایط راحت‌تر است. هیچ انسانی نمی‌تواند هر سه روز بازی خلاقانه‌ای از خود به نمایش بگذارد. واقعاً کسی نمیتواند چنین کاری کند.»

WHtD3wj9d46t

منبع: خبرورزشی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: