پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه استقلال در جمع پیشکسوتان این تیم صحبت‌هایی را پیرامون مشکلاتش در این باشگاه ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مصطفی آجورلو در حاشیه مراسم تقدیر از پیشکسوتان استقلال گفت: من برای حرف زدن به استقلال نیامده‌ام، به هیچ عنوان قرار نیست در استقلال خیریه درست کنیم و در فضای مجازی بگوییم می‌خواهیم به فلان شخص کمک کنیم.
وی افزود: باشگاه استقلال آنقدر ثروتمند است و آنقدر دارایی دارد و آنقدر بزرگ بوده که بتواند تولید ثروت کند. قبل از اینکه من به استقلال بیایم فردی آمد و گفت که می‌خواهم مبلغی را بیاورم و روی پولم مدیریت کنم، اما به او گفتم یک چای نزد ما بخورد و فورا از باشگاه برود. ما نه پولت را می‌خواهیم و نه ما را تهدید کن.

آجورلو
مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: کار فنی صفر تا صد در اختیار فرهاد مجیدی است و امیدوارم از او حمایت کنیم و ستاره سوم طلایی را از او طلب کنیم. من بچه محله مرتضوی هستم، بهتاش فریبا بزرگ محله ما است و برایم فوق‌العاده محترم، او گفت ما امروز یک تصمیم گرفته‌ایم؛ می‌خواهیم به هیچ عنوان در خانواده خودمان دعوا نکنیم.

آجورلو تأکید کرد: اگر امروز هدایت فنی استقلال به فرهاد مجیدی تقدیم کردم، همه یکصدا باید از او حمایت کنند. شما منتقد او باشید، اما در خانه خودتان. اولین خواسته‌ام از شما این است که برای قهرمانی به حمایت شما نیاز داریم. مبادا حریف از بستر اختلاف ما سوء استفاده کند و به ما ضربه بزند. حق ما این است که با تدبیر و مدبرانه از تیم‌مان حمایت کنیم. نقطه نظرات خودمان را هم در خفا به او بگوییم.

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: همه شما وضع مالی خوبی دارید، اما بدانید برای استقلال بد است در فضای مجازی سروصدا شود. از علی نامداری خواستم که یک زمین خوب پیدا کند و 200 واحد آپارتمان برای پیشکسوتان بسازد. از او خواستم بدون سود قیمت تمام شده را به ما بدهد. الان توپ داخل خانه نامداری است و ما دیگر نباید از کسی بشنویم که خانه ندارد.

وی ادامه داد: در دین ما می‌گویند اگر همسایه مشکل داشته باشد، ما مسلمان نیستیم، من می‌خواهم کار اقتصادی انجام بدهم. به آن کسی که متکبرانه به باشگاه استقلال آمد و خواست من مربی‌ام را عوض کنم و گستاخانه صحبت می‌کرد، می‌خواست با 200 میلیارد تومان استقلال بزرگ را زیر سؤال ببرد و به من بگوید با پولم شما را می‌خرم و سرمربی تیمت را عوض کن، اما به او گفتم وقتی چایت را خوردی از ما خداحافظی کن.

آجورلو

آجورلو در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: فوتبال حرفه‌ای یک صنعت است، مسخره است، به من می‌گویند تبلیغات محیطی را به شما نمی‌دهیم چون تیم‌های دیگر ضعیف هستند. مگر می‌شود استقلال نتواند از تبلیغات محیطی استفاده کند؟ یک عده از کنار استقلال 40 سال خانه ساختند اما استقلال زمین تمرین ندارد. من باید به وزارت دفاع بروم و سرم را کج کنم که به من زمین تمرین بدهند، اما گفتند چون چند خانم در آنجا عکس گرفته‌اند ما به شما زمین نمی‌دهیم. در نهایت مجبور شدم به در خانه دوستان ارامنه بروم و از آنها زمین بگیرم. استقلال بزرگ است و طبع من هم بزرگی است. این را در جبهه و جنگ یاد گرفته‌ام.

مدیرعامل استقلال تأکید کرد: ما همصدا نیستیم و قهر می‌کنیم و این موضوع به استقلال ضربه می‌زند. نمی‌خواهم در کنار شما عکس بیندازم و بگویم بزرگ می‌شویم. هیچ کس حق ندارد در استقلال پیمان مدیریت را بخواهد. استقلال متعلق به استقلالی‌ها است. تا روزی که در این باشگاه هستم، چیزی را به اقتصاد و آینده این باشگاه و سرنوشت خودم گره نخواهم زد. من برای کار به این باشگاه آمده‌ام، استقلال این همه بزرگ دارد و چرا باید من را بیاورند؟

وی تأکید کرد: اسپانسر قبلی باشگاه می‌خواست سرمربی بگذارد، اما یادتان باشد من کار فنی را به فنی‌ها سپرده‌ام و نه در ارنج او دخالت می‌کنم و نه در سیستم بازیکنان، به من گفتند احمد موسوی را کادر فنی نمی‌خواهد، اما سه روز از نقل و انتقالات گذشته، من هم گفتم این وظیفه من است که با بازیکن صحبت کنم. اینها وظایف من است، یک روز به من گفتند یک رمال می‌خواهد به سمت تیم شما بیاید اما اخطار دادم باشگاه من نه جای دلال است و نه رمال، حق فوتبال ایران در زمین مشخص می‌شود و من امیدوارم امسال فرهاد مجیدی نه تنها در لیگ برتر بلکه در آسیا قهرمان شود و در جام باشگاه‌های جهان شرکت کند.

آجورلو با اشاره به مشکلات این باشگاه و تهیه یک تعاونی گفت: با هم رفیق باشید و یک تعاونی درست کنید. کار اقتصادی شما را آقای عبدیان انجام می‌دهد و خانه شما را هم نامداری می‌سازد. 6-5 نفر از جوانان خوب را انتخاب کنید و بیایید با من مذاکره کنید. ما باید سالانه 10 میلیون لباس بفروشیم. اگر بتوانیم این کار را انجام بدهیم، قطعا موفق می‌شویم. منِ مدیرعامل نمی‌خواهم به روزی بیفتم که از کشور چین لباس بخرم، بلکه می‌خواهم لباس را از تولید داخل و شما کسانی که زحمت می‌کشید بخرم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تأکید کرد: همه ما به استقلال بدهکار هستیم،‌ از پیشکسوتان وحدت رویه می‌خواهم. این خوب نیست که بزرگان با هم بد شوند، برای قهرمانی به وحدت رویه نیاز دارم. از خبرنگاران که با آنها مصاحبه نمی‌کنم عذرخواهی می‌کنم، چون می‌خواهم استقلال ساکت باشد. امروز امیر قلعه‌نویی در اینجا حضور ندارد و می‌خواهم بگویم از همه کسانی که برای استقلال حتی یک دقیقه زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: