پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم ملی فوتبال لبنان در آخرین تمرین خود در ورزشگاه البابلیه تحت هدایت ایوان هاشک روی جنبه‌های تاکتیکی و تداوم آمادگی بدنی بازیکنان برای بازی بازی با ایران تمرکز کرد. اردوی این تیم با پیوستن بازیکنان باقی مانده لژیونر از سوئد و مالزی تکمیل شد. این اردو از یکشنبه گذشته آغاز و نشست‌های تجزیه و تحلیل فنی نیز برگزار شد. ایوان هاشک بی‌صبرانه منتظر تقویت شخصیت تیمی‌اش در چهار بازی اخیر مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 است که باعث قرار گرفتن تیمش در رده سوم جدول گروه A با 5 امتیاز شد.

ایوان هاشک در خلال تمرین روز گذشته به بازیکنان تیم ملی فوتبال لبنان توصیه کرده تا برخورد واقع‌بینانه و متوازنی با رخدادهای بازی با حریف برجسته‌ای همانند ایران داشته باشند. همچنین با عملکرد متمایز در خطوط دفاعی و حمله تصویر مثبتی از خود به نمایش بگذارند. سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان به شاگردانش تاکید کرد که بازی با ایران یک فینال سرنوشت‌ساز است.

لبنان در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در گروه A قاره آسیا ساعت 15:30 دقیقه فردا (پنجشنبه) هفته جاری میزبان ایران است.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا ایران با 10 امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (8 امتیاز)، لبنان (5 امتیاز)، امارات (3 امتیاز)، عراق (3 امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: